ציוד היקפי מומלץ לבית ולמשרד

המאה ה-21 היא עידן של טכנולוגיות מתקדמות – ובזכותן של שפע מוצרים מתקדמים לבית ולמשרד שהופכים את החיים של כולנו לנוחים הרבה יותר מבעבר, וגם למהנים יותר. בפרט מומלץ להצטייד בפריטים הבאים, וכמובן לבחור אותם באופן מושכל כדי להפיק מהם מקסימום תועלת.

מדפסת

מדפסת היא ציוד היקפי בסיסי בכל משרד, ולמעשה גם במרבית הבתים אפשר למצוא היום מכשיר קטן ונוח שגם סורק וגם מדפיס את המסמכים הדרושים לנו. ההחלטה העיקרית היא לגבי סוג המדפסת – הזרקת דיו או לייזר. ככל שהיקף ההדפסות הצפוי גדול יותר, כך גדלה הכדאיות של השקעה במדפסות לייזר שמציעות גם מהירות הדפסה גבוהה יותר וגם עמידות מרבית. לשימושים צנועים יותר תספיק גם מדפסת דיו פשוטה. עוד שיקול מרכזי הוא מידות המדפסת, ובפרט כשהיא מוצבת על שולחן המחשב בבית ולא תמיד יש מקום פנוי בשפע.

מצלמת אבטחה

כולנו רוצים להרגיש בטוחים לגמרי בבית, וגם במשרד. אחת הדרכים הפשוטות והיעילות לעשות זאת היא התקנת מצלמות אבטחה. השימוש הביתי הנפוץ ביותר בציוד היקפי זה הוא כשיש בבית מישהו חסר ישע – למשל קשיש שעלול לסבול מהתנכלויות של המטפל או המטפלת, וגם אם יש מטפלת בתינוק או תינוקת כדאי לוודא שכל המעשים מתועדים. הסוג המומלץ ביותר הוא מצלמות IP משום שהן מספקות את איכות התמונה הברורה והחדה ביותר, ואם ייווצר צורך להשתמש במצלמה בפועל (מעבר לעובדה שהיא מספקת שקט נפשי למי שמתקין אותה בבית או במשרד), כדאי כמובן שהצילומים יהיו איכותיים.

רמקול בלוטות’

לכל אחד ואחת מאיתנו טעם מוזיקלי שונה, אבל יש גם מכנה משותף משמעותי: עבור חלק גדול מאוד מבני האדם מוזיקה היא אחד הדברים המשמחים ביותר שיש, ובהתאם ישנו רצון לשמוע מוזיקה בכל מקום. רמקול בלוטות’ מספק מענה יעיל מאוד לרצון הזה – בזכות הניידות המרבית (מאחר שמדובר במתקן קטן וקל, נוח מאוד לקחת אותו לכל מקום, גם בבית וגם במשרד), האיכות הגבוהה של השמע (ובפרט אם קונים רמקול של חברה איכותית) והיכולת לחבר אותו לכל סמארטפון וגם למקורות נוספים. מומלץ להעדיף רמקולים שכוללים סאב וופר לאיכות סאונד מיטבית, וכן להשוות בין האפשרויות השונות לא רק על סמך ההספק אלא גם על סמך נתון שנקרא RMS (ההספק בפועל). פרמטר נוסף שמשפיע על התועלת שתפיקו מציוד היקפי זה הוא גודל תיבת התהודה.

מעמד שולחני למחשבים ניידים

כשיותר ויותר אנשים עוברים לעבוד מהבית, וכשחלק מהעבודה מתבצעת באמצעות לפטופ, כדאי להבטיח תנאי עבודה נעימים ככל האפשר – ולכן אחד מפריטי הציוד ההיקפי המומלצים במקרים אלה הוא מעמד שולחני שעליו ניתן להשעין את המחשב הנייד ולעבוד בנוחות מרבית. מומלץ להעדיף מעמדים שולחניים מאלומיניום בזכות העמידות הגבוהה שלהם, והמלצה נוספת היא לבחור במעמד בעל שתי זרועות כדי להבטיח מקסימום זרימת אוויר סביב הלפטופ וכך למנוע התחממות מהירה מדי.

השאר תגובה

Scroll to Top

הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו

צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?