איך לארגן מהירות גלישה גבוהה לצורך עבודה מהבית?

תשתית אינטרנט יציבה ומתקדמת היא הבסיס להתנהלות בעסקים שבהם יש עובדים רבים וכל אחד זקוק לחיבור מהיר ואיכותי לרשת האינטרנט, כדי לפעול בתחומי העשייה שלו. גם בבתים קיימת חשיבות רבה לרשת אינטרנט בטיב מעולה וזאת לאור ריבוי המשתמשים בכל בית.

שימוש באינטרנט מהבית

בעבר רוב העובדים עבדו מהמשרד ולכן רשת האינטרנט הביתית שימשה בעיקר את הילדים אשר עסקו בגיימינג, בגלישה באתרים השונים וברשתות החברתיות. אך עם פרוץ הקורונה בבתים רבים שני בני הזוג עבדו מהבית ולכן היה צורך באינטרנט חזק ואיכותי שיפעל באופן רצוף וללא ניתוקים אשר ישבשו את מהלך העבודה של בני הזוג.

גם היום בבתים רבים עובדים מהבית לאורך כל השבוע או בימים מסוימים ולכן האופציה המועדפת היא חיבור לתקשורת של סיבים אופטיים אשר יוצרת תשתית אינטרנט יציבה ומתקדמת לאורך כל השנה. ביישובים רבים בארץ רשת זו כבר פעילה ולכן הלקוחות בוחנים אופציה זו ואם היא קיימת הם מקדמים את התהליך, כדי ליהנות מעבודה ללא תקלות לאור חוסר הנעימות מול מקום העבודה.

ציוד היקפי בטיב מעולה לעובדים מהבית

לעובדים רבים שעבדו באמצעות המחשב הנייח שלהם במשרד, נוצר צורך ברכישת מחשב עבור עבודתם מהבית. בהתאם לסוג העבודה ולנוחות שלהם, מקומות העבודה רכשו עבורם מחשב נייד או נייח בעל התכונות המתאימות להם כמו הנפח של הזיכרון, גודלו של הדיסק הקשיח ואפשרות חיבור לתוכנות ייעודיות של מקום העבודה.

בנוסף לכך, הזמינו עבורם גם מוצרים נלווים בנישה של ציוד היקפי למחשבים כמו מדפסת, מסך נוסף, עכבר אלחוטי, רמקולים כדי שיוכלו לשמוע הודעות קוליות, סרטונים, מצגות ועוד. בעידן הזום קיים צורך רב בשימוש באוזניות אלחוטיות אשר מקלות מאד על נוחות השיחה בתוכנת זום בין העובדים או עם הלקוחות ובמיוחד לאור העובדה שיש משתתפים רבים בשיחה ולכן חייבים להתרכז כדי להבין את מה שאומר כל אחד מהדוברים החשובים.

גיימינג בבית

מי שעובד בחברה שעוסקת בתחום הגיימינג, זקוק לציוד ייעודי ולכן רוכשים עבורו מקלדת, עכבר מתאים, אוזניות וכל פריט נוסף שיש בו צורך כדי שהעובד יוכל לבצע את תפקידו.

המעטפת לעובד בבית

המטרה של מקומות העבודה היא שהעובד יוכל לעבוד מביתו בדיוק באותה איכות עבודה כמו מהמשרד. זו הסיבה שהם דאגו שיתחבר לרשת הסיבים האופטיים ורכשו עבורו את כל הציוד ההיקפי שיישאר בביתו, עבור ימי העבודה מהבית.

השאר תגובה

Scroll to Top

הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו

צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?