איך לבחור מחשבים בשביל העובדים בעסק שלכם?

צריכים לרכוש מחשבים עבור העובדים בעסק שלכם? רוצים להיות בטוחים כי אתם מספקים להם את המחשבים המתאימים ביותר עבורם כך שיוכלו לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר? אם כן, הגעתם אל המקום הטוב ביותר.

בין אם אתם מתלבטים בין מחשב נייד טאץ’ לבין עמדות של מחשבים נייחים, יש הרבה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון לפני שאתם בוחרים מחשבים לעובדים בעסק שלכם. את הרכישה הזו אתם חייבים לבצע בצורה חכמה ולקחת בחשבון את כל האפשרויות והתייחסות לכל הפרטים, כך שתוכלו להיות בטוחים כי העובדים יוכלו לעשות שימוש במחשבים אותם אתם רוכשים בצורה הטובה ביותר וללא כל בעיה.

מחשבים נייחים או ניידים?

עוד לפני שאתם מתלבטים בין דגמים שונים, כמו מחשב נייד dell i5 או מחשב נייד dell i7 וכל מחשב אחר, אתם חייבים לקבל החלטה הרבה יותר בסיסית ומהותית – האם אתם עומדים לרכוש עבור העובדים שלכם מחשבים נייחים או מחשבים ניידים.

אם מדובר בעובדים אשר זקוקים לניידות, כמו סוכנים או אנשי שטח, מחשבים ניידים יתאימו להם הרבה יותר, אך אם מדובר בעובדים אשר נמצאים כל היום במשרד, וזקוקים למחשב בעל ביצועים חזקים, מסך גדול וכדומה, מחשבים נייחים יתאימו הרבה יותר. לכן חשוב מאוד להגדיר את השימוש של העובדים ואת הצרכים שלהם על מנת שתוכלו לבחור במחשבים המתאימים ביותר בשבילם.

רכישה או השכרה?

היום אתם יכולים למצוא גם אופציה של השכרת מחשבים נייחים או ניידים. מדובר באופציה אשר יכולה להתאים מאוד לעסק בתחילת הדרך אשר מתקשה לעמוד בהוצאה של רכישת עשרות מחשבים בפעם אחת, או רוצה לבדוק קודם כל מה יותר מתאים לעובדים שלו.

אם אתם רוצים תקופת ניסיון בה תוכלו לראות מה הרבה יותר נוח לעובדים ומה האופציה שתתאים להם ביותר, או שאתם נמצאים בתקופה של מעבר ולא רוצים לבצע כרגע רכישה של מחשבים, פניה אל חברה אשר תשכיר לכם את המחשבים להם אתם זקוקים יכולה לסייע לכם מאוד ולאפשר לכם להמשיך את העבודה במשרד ללא כל בעיה, עד שתחליטו האם לבצע רכישה או להישאר עם ההשכרה לטווח ארוך.

מחשב חדש או מחודש?

במיוחד כאשר מדובר במחשבים ניידים, המחיר של מחשב חדש יכול להיות גבוה מאוד. לכן, אם אתם רוצים לחסוך בעלויות, במיוחד ברכישה גדולה של כמה מחשבים ולא רק מחשב בודד, אך עדיין לא להתפשר על האיכות, מחשבים מחודשים יכולים להתאים לכם בצורה הטובה ביותר.

תוכלו למצוא מחשבים אשר מוגדרים מחודשים אבל בפועל הם נפתחו פעם אחת בלבד או כלל לא היו בשימוש. תוכלו למצוא מגוון רחב של הזדמנויות עם מחשבים איכותיים מאוד אשר בשל ההגדרה שלהם בתור מחשבים מחודשים הם יוצעו לכם במחירים הרבה יותר נמוכים מהמחיר המקורי של המחשב, מה שיאפשר לכם לחסוך לא מעט מבלי להתפשר על האיכות.

מותג או איכות?

כאשר אתם מגיעים לרכוש מחשבים לעובדים בעסק שלכם, אל תחפשו מיד את המותג שאתם מכירים. אתם יכולים למצוא היום מגוון רחב של מחשבים כמו מחשב אסוס ועוד שלל חברות נוספות אשר מציעות לכם מחשבים איכותיים מאוד ואתם חייבים לבדוק את המפרט ואת ההתאמה לצרכים שלכם לפני שאתם מתרשמים מהמותג.

המפרט הטכני הוא זה שבסופו של דבר יקבע האם המחשב הזה יהיה שימושי עבור העובדים בעסק שלכם והאם מדובר ברכישה משתלמת ונכונה אשר תתאים לעבודה אותה הם צריכים לבצע בעסק.

השאר תגובה

Scroll to Top

הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו

צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?