5 סיבות לשקול רכישת מחשב מחודש

המושג מחשב נייד מחודש הפך להיות הרבה יותר מוכר ופופולארי בשנים האחרונות. מחשב מחודש הוא מחשב אשר עבר תהליך עבודה מקצועי על ידי טכנאי מחשבים מומחה אשר תיקן אותו, החליף רכיבים שונים והביא אותו למצב בו הוא מבחינה טכנית אמור להיות דומה למחשב חדש.

האם כדאי לרכוש מחשב כזה? אם אתם עומדים לפני רכישה של מחשב נייד hp i7 או כל מחשב אחר, ואתם מתלבטים בין רכישה של מחשב נייד למחשב מחודש, קראו את המאמר הבא ותמצאו 5 סיבות חשובות שיסבירו לכם למה כדאי לכם לשקול רכישה דווקא של מחשב מחודש.

אחריות ושירות לאחר הרכישה

רבים כבר מבינים כי רכישה של מוצר יקר כמו מחשב נייד הינה רכישה שלא כדאי לבצע מיד שניה. כאשר אתם רוכשים מחשב נייד מיד שניה אתם לא מקבלים אחריות על המוצר, וגם אם לאחר מספר ימים בלבד תגלו בו תקלות ובעיות, לא תוכלו לפנות אל המוכר. לעומת זאת, כאשר אתם רוכשים מחשב נייד hp i5 או כל דגם אחר מחודש מחנות מקצועית, אתם יכולים לקבל אחריות על המוצר אותו אתם רוכשים, מה שיאפשר לכם להיות בטוחים יותר כי אתם רוכשים מחשב איכותי ותקין ובמידה ויהיו לכם בעיות איתו מאוחר יותר יהיה לכם אל מי לפנות.

מחיר זול ונוח יותר

בשל העובדה שמדובר במחשב מחודש ולא מחשב חדש, המחיר שלו הינו זול באופן משמעותי ממחשב חדש. אתם יכולים למצוא למשל מחשב נייד דל i5 או מחשב נייד dell i7 ומגוון רחב של דגמים מתקדמים ואיכותיים במחירים זולים במאות שקלים מהמחיר של המוצר כחדש. אם אתם מחפשים מחשב איכותי ומתקדם, ורוצים לחסוך לא מעט כסף בעת הרכישה, רכישה של מחשב מחודש יכולה להוות את האופציה הנכונה והטובה ביותר עבורכם.

כמובן, רק הקפידו לבצע את הרכישה מחנות מקצועית ואיכותית אשר בה תהיו בטוחים כי אתם מקבלים מחשב ברמה גבוהה, ואל תתפתו רק אחר המחיר הזול ביותר מבלי לבדוק מהי התמורה.

איכות גבוהה

אם אתם רוכשים מחשב חדש, ואתם שוקלים לבצע רכישה של מחשב מחודש, חשוב מאוד שתבדקו את האיכות. אם אתם פונים אל חברה מקצועית בתחום חידוש המחשבים, אתם יכולים למצוא מגוון רחב של מחשבים כמו מחשב נייד lenovo i7 ועוד שלל מחשבים באיכות גבוהה מאוד.

אנשים מקצועיים בתחום יכולים לספק לכם מחשב באותה איכות כמו של מחשב חדש לחלוטין, וזו בהחלט סיבה שבגללה כדאי לרכוש מחשב מחודש.

לא תמיד מדובר במחשב משומש

לא תמיד מחשב מחודש הוא מחשב שהיה בשימוש ממושך אצל אדם אחר. זה יכול להיות מחשב שעמד בעמדת תצוגה בחנות מחשבים ולא בוצע בו שימוש כלל מלבד הצגה של הדגם, מחשב שעבר לקטגוריית עודפים בשל חידוש דגם או מלאי בחנות והוא עדיין חדש באריזתו, מחשב שהיו בו פגמים חיצוניים המונעים אפשרות למכור אותו כמחשב חדש כמו שריטות קטנות או אפילו מחשב שנרכש כמתנה עבור אדם אחר והוחזר על ידי מקבל המתנה לחנות לטובת החלפה באחר או זיכוי כך שמדובר במחשב חדש לחלוטין, רק במחיר זול משמעותית.

מחירים משתלמים ברכישות גדולות

אם אתם צריכים לרכוש מחשבים ניידים בכמות גדולה כמו לסטודנטים במכללה או לעובדים בארגון, תוכלו לקבל הטבות אפילו גדולות עוד יותר ברכישה של מחשבים מחודשים בכמות גדולה. הדבר יכול להוביל אתכם לחסכון בעלויות של עשרות אלפי שקלים ואפילו יותר.

השאר תגובה

Scroll to Top

הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו

צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?