יתרונות רכישה בסופרפרייס

אז מי אנחנו? סופרפרייס הינו ספק מוביל ורשמי בארץ, בתחום מוצרי מחשוב איכותיים וציוד היקפי עבורם: שיווק מחשבים נייחים וניידים, סמארטפונים, טאבלטים, ציוד היקפי כמו עכברים, מקלדות, כיסא מחשב, ציוד מלווה לגיימינג ועוד.

מעבר לפירוט שאנו מציעים לכל מוצר, אנו מבטיחים שחווית הלקוח הינה בראש מעיינינו – ולכן אנו מתחייבים הן על מחירים נוחים, על איכות גבוהה ועל שירות לקוחות יעיל ומהיר לפני ואחרי הרכישה. אנו מציעים ייעוץ טרם הרכישה, אחריות לשנה (עם אפשרות להרחבה לשלוש שנים) על המוצרים, מבצעים חסרי תקדים, אספקה מהירה ויעילה ותשלום מאובטח.

השוואת דגמים שונים וייעוץ לפני כל קנייה

טרם הייעוץ האישי שאנו מציעים ללקוחותינו, באתר שלנו תוכלו למצוא השוואות בין מוצרים שונים ולנסות להבין מהו המוצר הנכון לכם.

למשל, בכל הקשור לציוד גיימינג – ידעתם שיש משמעות לעכבר שתרכשו, למקלדת וללפטופ עצמו אותו תבחרו? אצלנו באתר תוכלו למצוא את התשובות לכל השאלות: איזה ציוד יתאים לי ביותר? מהו כרטיס המסך הנכון עבורי? האם המסך גדול מספיק?

גם בכל הקשור לציוד הנלווה, אנו לא מקלים ראש. אצלנו תוכלו למצוא כיסא מחשב המיועד לגיימרים בעל מושב עמוק ורחב, שלדה חזקה ובטוחה ונוחות מקסימלית. ידוע לכל שבילוי של שעות מול המסך אינו תורם לבריאות הגב שלנו, אך כסא למחשב יעזור בכך ויוכל לסייע בהקלה על כאבים ובשמירה על המנח הנכון לגוף.

גם בכל הקשור למחשבים ניידים, אצלנו תוכלו למצוא את כל מה שתצטרכו לדעת לפני שתבחרו את המחשב הנכון לכם: לפי תקציב, השימוש המיועד והזיכרון הנחוץ – תוכלו לראות את כל האפשרויות העומדות בפניכם.

מעבר לכך אנו מציעים ייעוץ אישי לבחירת הדגם הנכון לכם. הסבירו לנו מה המוצר שאתם מחפשים, מה התקציב שלכם ולמה עליו לשמש – ונעשה כמיטב יכולתנו להתאים לכם את המוצר הנכון.

שירות לקוחות אונליין בתחומים שונים

מעבר לכלל השירותים שאנו מציעים, אנו מספקים גם תמיכה טכנית רחבה למגוון גדול של מוצרים. למשל, תוכלו להיעזר בנו בכל הקשור למחשבים נייחים וניידים, סמארטפונים, טאבלטים ומוצרי אלקטרוניקה שונים. נותני השירות שאנו עובדים עמם הינם אנשי מקצוע מנוסים, בעלי ידע רחב וניסיון עשיר בכל הקשור לטיפול בתקלות של מכשירים מבוססי רשת שונים.

מעבר לכך, אנשי התמיכה הטכנית שלנו עוברים ריענונים והדרכות מעת לעת, כך שידעו לתת לכם מענה גם בנוגע לדגמים החדשים ביותר, ולמעשה לסייע לכם בפתרון כל בעיה.

היכנסו עוד היום לסופרפרייס – חווית קנייה ושירות שלא תמצאו בשום מקום אחר!

השאר תגובה

Scroll to Top

הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו

צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?