איך לתקן תקלה של מסך מחשב נייד שלא נדלק?

יכולות להיות לנו סיבות שונות לכך שהמסך של המחשב הנייד לא נדלק. אחת יכולה להיות בעיה במטען, אחרת יכולה להיות בעיית חשמל, ושלישית יכולה להיות בעיה בכרטיס המסך. עלינו לזכור שייתכן שהסיבות הללו אינן קשורות זו לזו.

מסך המחשב הנייד לא עולה? אם המסך שלך מהבהב למעלה ולמטה ולא עולה עד הסוף, יש סיכוי שזה בגלל שהוא פשוט לא נטען כמו שצריך. זה נפוץ יותר כאשר אתם משתמשים במטענים אחרים, כמו גם אם המחשב הנייד שלכם ישן או עבר בלאי מסוים, נפילות על הרצפה וכו’. אם המסך שלך שחור, זה יכול להיות מספר דברים שונים כגון כשל בחומרה, בעיית מנהל ההתקן או בעיה של תוכנה זדונית. צריכים טכנאי מחשבים לתיקון מסך מחשב נייד לא נדלק? השורות הבאות עבורכם.

למה מסך המחשב לא נדלק?

מסך שחור במחשב הנייד אינו בהכרח מסך שבור. בדרך כלל זה אומר שאתה נתקל בבעיה בחיבור התצוגה של המחשב הנייד שלך. טכנאי תיקון מסך יכולים גם לתקן עבורך בעיה זו, אך במקרים מסוימים, ייתכן שזו גם בעיה חשמלית.

מסכי מחשב נייד יכולים לפעמים להשחיר ממגוון רחב של סיבות. מסך מחשב נייד מהבהב למשל, עשוי להיגרם כאשר המחשב הנייד חם מדי וצריך לקרר את המערכת. כאשר מסך המחשב הנייד לא עולה, זה עשוי להיגרם מכבל חשמל שאינו מחובר כהלכה או בעיה במסך עצמו או בכרטיס המסך.

מסך מחשב נייד שחור לא עובד – מה עושים?

מסך שחור – זה יכול לנבוע מלוח אם או כרטיס גרפי פגום, שלרוב צריך להחליף. כמו כן, מסך מחשב נייד שחור יכול להיגרם על ידי תוכנות זדוניות, תוכנות ריגול, וירוסים או בעיות אבטחה אחרות שיש לתקן כדי שהמערכת שלך תפעל שוב כהלכה.

אחת הבעיות הנפוצות ביותר שאנשים רבים מתמודדים איתה עם המחשב הנייד שלהם היא, כשהמסך שלהם פתאום משחיר. זה נובע בדרך כלל מחומרה או תוכנה פגומים, מה שיהיה כנראה ניתן לתיקון אותו על ידי החלפת רכיבים.

מחשבים ניידים בדרך כלל עדינים יותר

המחשבים הניידים העדכניים ביותר עדינים יותר מכל מחשב נייד אחר לפניהם. זה גורם להם להיות מועדים יותר לנזקים, פיזיים וחשמליים, שעלולים לגרום למסך להשחיר או להפסיק לפעול לחלוטין. כלל אצבע הוא, שככל שהמחשב קטן יותר, ככה הוא בדרך כלל יותר עדין.

ברוב המקרים, מסך המחשב הנייד אינו נדלק כאשר יש תקלה בלוח האם של המחשב הנייד או שכבל המסך ניזוק. ניתן לתקן זאת באמצעות החלפת מסך למחשב נייד או של החלקים ולחלופין תיקון פיזי, וזכרו שעל מחשבים ניידים יש בדרך כלל אחריות של שנה ועד 3 שנים. לפני שתזמינו טכנאי מחשבים ניידים עד הבית או שתלכו למעבדת מחשוב, תבדקו אם המחשב עדיין תחת אחריות או לא.

 

השאר תגובה

Scroll to Top
צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?