תוכנות מחשב לעריכת מוזיקה ששווה להכיר

קיימות אינסוף אפשרויות בתחום של עריכת המוזיקה. אפשר לחתוך קליפים, להסיר רעשים מעצבנים, למזג כמה וכמה שירים לשיר אחד או אפילו לפצל שיר לכמה חלקים. מה שמעניין בכל זה הוא שאתם יכולים לעשות את כל זה בעצמכם, על ידי תוכנה פשוט לעריכת מוזיקה. אתם לא תצליחים להיות דיג’יי או להכיר את התחום כדי לצבוט מוזיקה לשלמות. במדריך הבא תוכלו למצוא את כל תוכנות המחשב לעריכת מוזיקה ששווה להכיר.

אילו תוכנות לעריכה של מוזיקה יש?

יש כל מיני תוכנות לעריכת מוזיקה. אך יש כמה שנמצאות בראש הרשימה, כמו Audio Cutter. בתוכנה הזו תוכלו לחתוך את המוזיקה. זה יכול לעזור לכם להשמיט את ההקדמות הארוכות והמייגעות בחלק מן השירים. כמו כן, אם יש לכם חלקים פחות רצויים או כל מיני רעשים בשיר אתם יכולים להסיר אותם. נוסף על כל אלה, אתם יכולים להשתמש בקבצי המוזיקה מהתיקיות המקומיות שלכם. תוכנה נוספת היא ה-WavePad אשר מתבססת על ממשק ידידותי למשתמש וכוללת בתוכה המון כלים לעבודות של עריכת אודיו. התוכנה פועלת גם במערכות ההפעלה של Mac וגם ב-Windows. התוכנה מסוגלת להוריד כל מיני רעשים מהשמע בעזרת התכונה של הפילטר. אם אתם צריכים לעבוד על מספר קבצים במקביל ויש לכם את הצורך בביטול וביצוע מחדש, זה אפשר ללא הגבלה בתוכנה הזו.

אילו אפליקציות לעריכת מוזיקה יש לנייד?

אפליקציית סופר סאונד היא אפליקציה שעורכת שירי אודיו בחינם למכשירים עם מערכת הפעלה של אנדרואיד. האפליקציה זה מאפשרת לכם להשמיע את המוזיקה שלכם בצורה מדויקת. נוסף על כך, אתם יכולים לבצע כמה פעולות של חיתוך ואף לשמור את כל ההיסטוריה של העבודה הגמורה שלכם. אפליקציה נוספת לנייד נקראת AudioLab והיא משמשת כעורך אודיו, כמקליט וכיוצר רינגטונים. באמצעות האפליקציה אתה יכולים לשנות את האודיו של קובץ המוזיקה על ידי הוספת של שתיקה, מחיקה של חלקים מסוימים מהפסקול וגם לשנות את המהירות ואת הגובה.

האם יש תוכנות פשוטות ששייכות למחשב לעריכת מוזיקה?

עורך המוזיקה המקצועי של Windows & Mac הוא אפליקציה ששייכת למחשב הנייד. באמצעות השימוש בממיר הוידאו, אתם יכולים לערוך כל קובץ שמע או אפילו שמע מתוך סרטון. אתם יכולים להתאים את העוצמה של הקול לפי מה שאתם צריכים. נוסף על כך, אתם יכולים לכוון את ההשהיה של הפסקול כדי שהוא יישמע נכון. אם ברצונכם לפצל את האודיו לכמה חלקים או אפילו לחתוך ההתחלה של האודיו, זה בחלט אפשרי והכל נעשה ממש בלחיצת כפתור אחת. האפליקציה הזו יכולה לעבוד כעורך של מטא נתוני מוזיקה מכיוון שהיא יכולה לערוך מטא נתונים של כל פרט אפשרי של הרצועה, כמו אלבום, אמן, ז’אנר, מלחין, שנת היציאה, רצועה והיא אפילו יכולה לשנות את התמונה של השער או להוסיף כל מיני הערות.

השאר תגובה

Scroll to Top
צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?