בחירת ציוד מחשוב בעת העברת משרד לכתובת חדשה

במעבר של משרדים או דירות, יש בדרך כלל גם ציוד מחשוב שעובר יחד למקום החדש. אפשר לומר כי המעבר הוא זמן מצוין גם לבחון איזה ציוד מחשוב כבר לא משרת אותנו ומה כדאי להחליף. במאמר הבא נסביר שלב אחר שלב איך מחליטים ממה להיפרד ואיך שומרים על מה שעובר איתנו יחד.

איך מחליטים מאיזה ציוד מחשוב נפרדים?

אחת ההחלטות שיש לקחת בעת מעבר של משרדים או מעבר דירה היא מאיזה ציוד מחשוב נפרדים. ציוד מחשוב הינו יקר ולכן ההחלטה לא תמיד פשוטה. הנה מספר פרמטרים שיעזרו לכם לקבל החלטה נכונה.

ציוד תקול – ציוד מחשוב תקול הוא ציוד שאתם לא באמת צריכים ובגלל שהוא לא פעיל, אתם גם לא תשתמשו בו. ציוד כזה שסתם עומד בפינה ומאביק, הוא ללא ספק ציוד מחשוב שניתן להיפרד ממנו. ציוד כזה עשוי לכלול בין היתר, רמקולים עם חיבורים ישנים שכבר לא ניתן לחבר, מסכים שלא עובדים, עכברים שאינם תקינים ועוד.

ציוד ישן ולא רלוונטי – ציוד ישן ולא רלוונטי הוא בסך הכל ציוד תקין, אך סביר להניח שמתי שהוא בקרוב אתם תיפרדו ממנו. אם יש לכם ציוד כזה, כדאי לשקול האם להחזיק בו עוד זמן מה או להחליט להיפרד. איך לוקחים החלטה כזו? בדיוק בשביל זה כדאי לכם לקרוא את הסעיף הבא שמדבר על מצבכם הפיננסי.

תזרים מזומנים נוכחי – בגלל שציוד מחשוב עולה לא מעט כסף, עלינו לחשוב ממה באמת אנו חייבים להיפרד וממה לא. כדאי להכין תקציב שמותאם לכם שבאמצעותו תוכלו לרכוש ציוד מחשוב חדש. גודל התקציב יסייע לכם להבין ממה אתם יכולים להיפרד ומה בינתיים כדאי להשאיר עד שיתפנה לכם תקציב נוסף.

איך שומרים בזמן הובלה על הציוד התקין?

החלק הכי מאתגר בהובלת ציוד מחשוב הוא לשמור עליו במהלך ההורדה למשאית, הנסיעה והחיבורים במקום החדש. מוביל להובלת ציוד מחשבים מכיר היטב את פרטי הציוד, כמה הם עולים וכמה חשוב לשמור עליהם בצורה טובה. לפני הורדה שלהם אל המשאית, מוביל מקצועי שמכיר היטב את העבודה, יוודא שכל הציוד עטוף היטב בניילון פצפצים שיבלום זעזועים כאלו ואחרים. כמו כן, הוא ידאג להוריד את הציוד יחד עם איש צוות נוסף והם ימנעו נפילות של הציוד או כל פגיעה אחרת.

מתי נהוג לחבר את הציוד מחדש?

חיבור ציוד המחשבים חייב להתבצע בסוף כאשר כל הריהוט כבר מורכב ויש שולחנות שעליהם הוא אמור להיות.אם סגרתם עם חברת הובלות גם שירותי פירוק והרכבה, כבר ביום ההובלה הריהוט יהיה מוכן ויום לאחר מכן כבר תוכלו להזמין את איש המחשוב שלכם לחיבור הציוד.

חשוב לציין כי לא מומלץ להוריד את ניילון הפצפצים לפני שאיש המחשוב מגיע אליכם לביצוע ההתקנות. בצעו זאת רק בהגעתו. צריכים הובלה של ציוד מחשוב? הזמינו את חברת הובלות באביב

השאר תגובה

Scroll to Top
צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?