ציוד מחשוב ומסכים – מתנות יוקרתיות ושימושיות

רכשתם מחשב חדש למקום העבודה? או שאולי נודע לכם על חבר שזה עתה יצא לדרך עצמאית ורכש לעצמו מחשב? בכל מקרה שהוא, אנו ממליצים לכם להכיר את הגאדג’טים המקוריים הבאים שיאפשרו לכם לשפר את הפרודוקטיביות ואת הנוחיות שבמשרד, ועל הדרך להפוך את האווירה שבמקום העבודה להרבה יותר מגניבה ועדכנית. כל הגאדג’טים מתאימים לעבודה עם מחשב, והם יכולים לשדרג את האווירה שבמשרד פלאים.

מקלדת ארגונומית

באופן כללי, במידה ואתם נדרשים לעבודה ממושכת ועקבית מול המחשב הנייד, הרי שמומלץ לחברו למקלדת. ואם כבר מקלדת, אז למה שלא תהיה מדויקת וארגונומית? רבים מופתעים לנוכח צמד המילים הללו, שכן עולה השאלה – אז המקלדת השגורה והרגילה איננה מותאמת לנוחיות כף היד? ובכן, התשובה היא כן ולא. המקלדות הקיימות הן אמנם נוחות, אך הן אינן עונות במדויק על כל צרכי מנח הגוף של האדם. מקלדת ארגונומית מעוצבת עם פריסה טבעית יותר המפחיתה את העומסים על הפרקים. העיצוב המעוגל מאפשר למשתמשים להקליד במיקום נוח וטבעי יותר לגוף, ובכך מונעים כאבים ודלקות.

מעמד למחשב נייד

במידה ואתם לעתים מוצאים את עצמכם עובדים על הספה בזמן צפייה בטלוויזיה בשעת ערב מאוחרת, הרי שייתכן מאוד וכבר נוכחתם לגלות עד כמה פעולה שכזאת איננה נוחה ומביאה עמה כאבי פרקים וגב. מעמד מתכוונן למחשב נייד הוא גאדג’ט מעולה המאפשר לכם להעלות את צג המחשב לגובה העיניים. הוא מונע עומסים על הצוואר, מקדם יציבה טובה יותר, והוא גם יוצר נראות יפה.

מאוורר בחיבור USB

מי אמר כי מתנות למשרד מוכרחות להיות מותאמות ל’משרד’ בלבד? הגאדג’ט הבא יעשה פלאים בעת שתעבדו בבתי קפה או על ספסל פיקניק בחיק הטבע. בימות הקיץ החמים, תוכלו להיעזר בגאדג’ט קטן אך מועיל במיוחד של מאוורר זעיר המתחבר עם כבל גמיש ומתכוונן אל חיבור ה-USB. הרוח המנשבת הנעימה תאפשר לכם לעבוד בנעימים בחוץ, ומבלי לגזול יותר מדי סוללה.

מצלמת אינטרנט חיצונית

בעוד שלמחשבים ניידים רבים ישנה מצלמת רשת מובנית, הרי שמצלמת אינטרנט חיצונית יכולה להציע לכם איכות וידאו גבוהה הרבה יותר. ביצועים טובים יותר באים לידי ביטוי ברזולוציה (מומלץ שלא להתפשר על פול HD או 4K) ובמספר הפריים לשנייה (מומלץ בין 24 ל-30 פריים). במידה ואתם נדרשים ללא מעט פגישות זום, היו סמוכים ובטוחים כי מדובר יהיה בשדרוג משמעותי לעסק שלכם. בנוסף מומלץ להצטייד במיקרופון חיצוני ובכך תבטיחו חוויה מושלמת המספקת נראות חדה ואיכות שמע ללא רבב.

מחפשים מחשב? דברו עם איש מקצוע

בחיפושכם אחר מחשבים ניידים ונייחים, נשמח להיות לכם לעזר. צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה באתר, ונציג ישוב אליכם בהקדם האפשרי.

השאר תגובה

Scroll to Top
צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?