אילו דברים גיימרים חייבים שיהיו להם

גיימר הוא שחקן מחשב או קונסולות המשחק המון שעות במהלך היום. הוא שחקן מקצועי, מתמיד ומיומן. בגלל שהם כל-כך מקצועי ומחויב למשחק, יש לו אפס סבלנות לתקלות שונות המתרחשות במהלכו. כדי שהמשחק יעבור חלק ותהיה חוויית משתמש טובה, יש כמה דברים שכל גיימר חייב שיהיו לו. אתם מוזמנים לקרוא על כך במאמר שלפניכם.

ציוד חובה לכל גיימר

הפריט הראשון החשוב ביותר לעולם הגיימינג הוא כמובן מחשב גיימינג מתאים כדי שאפשר יהיה להריץ בו את המשחקים. מי שמנסה להוריד משחקים על מחשב שנקנה לפני כמה שנים, יתאכזב במהרה. המשחקים כיום עמוסי גרפיקה וכבדים ומחשב לא חזק מספיק יתקע הרבה פעמים, יתחמם ולא יעמוד בעומס.

אך גם מחשב טוב, עם כרטיס זיכרון מתאים, כרטיס מסך, מעבד וספק כוח לא יעבוד כמו שצריך עם לא יהיה חיבור מהיר לאינטרנט. גיימרים חייבים חיבור מהיר לשרת בו הם משחקים. בדרך כלל אלו שרתים הנמצאים באירופה ובארה”ב, לא בארץ, כך שיש חשיבות רבה לחיבור האינטרנט או במילים אחרות חבילת אינטרנט מתאימה לגיימרים.

גיימרים צריכים חיבור אינטרנט כמה שיותר מהיר. אינטרנט איטי עלול לגרום לתקיעת המשחק, ולללאגים. לאג הוא מצב בו הדמות במשחק לא “נענית” לפעולות שעושה השחקן אלא עושה הכל בדיליי. קשה מאוד לשחק ברשת בשרתים מרוחקים כשהאינטרנט הוא איטי.

ציוד נוסף שכדאי שיהיה לגיימרים

בעצם כל מה שסובב את המחשב או את קונסולות המשחק צריך להיות משודרג לרמות הגבוהות ביותר, מהכיסא ועד האוזניות והמקלדת כדי לאפשר סביבת משחק אופטימאלית לגיימר. ששום עכבר מיושן או כיסא בזווית לא נכונה יגרום להם להפסיד.

לדוגמא, עכבר הגיימינג הכי מתאים הוא עכבר לייזר מכיוון שהדיוק בו טוב בהרבה מעכבר רגיל. נסו לירות בעכבר לא מתאים. כדאי גם לרכוש עכבר אלחוטי וכזה עם כפתורים המאפשרים לעשות קיצורי דרך מסוימים.

אוזניות Headset הן אוזניות עדיפות לגיימרים יותר מהרגילות. הן כוללות לרוב גם מיקרופון מובנה וכפתורים נוספים וחשוב לקחת בחשבון את איכות החומר שלהן ואת עיצובן.

השאר תגובה

Scroll to Top
צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?