עורכים שיחות ועידה בזום? תצטיידו בציוד מקצועי!

כיום פגישה פרונטלית כמעט ומעלה גבה בתהייה לנוכח ההצעה המשונה. עם גוגל מיט, ZOOM ופתרונות ועידה רבים נוספים, הרי שכיום כולם ככולם נפגשים במרחב המקוון. אולם גם אם הצטיידתם במחשב נייד עוצמתי, וגם אם לרשותכם מחשב נייח המצויד במצלמת רשת הזמינה בכל חנות מחשבים, הרי שעודכם טרם התנסיתם בדבר האמיתי. כיום יותר ויותר בתי עסק נסמכים על מכשור מתקדם לוועידות היברידיות שיכולות להפוך כל מחשב לציוד מתקדם ומותאם לווידאו קונפרנס.

ראשית כל, למה להשתכלל עם ציוד מתקדם לשיחות וועידה?

בשנת 2020 שבמהלכה שיחות הזום החלו לצבור תאוצה, עוד טרם התגבשה הציפייה לפגישה איכותית ועם נראות מקסימלית. כיום, נכון לכתיבת שורות אלו, אנו על סיומה של שנת 2023, והציפייה מצד הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, ספקים, שותפים וקולגות, היא לשיחה איכותית עם איכות צפייה גבוהה וסאונד נקי וברור. הציוד שקיים כברירת מחדל במחשבים הניידים הוא אמנם בסיסי וטוב, אך איננו עונה על הציפייה בעת שעורכים שיחה עם אדם בעל חשיבות עסקית גבוהה. עלינו לעשות רושם חיובי טוב, ובוועידות היברידיות משיגים זאת באמצעות איכות מולטימדיה גבוהה.

הציוד האידיאלי לווידאו קונפרנס

כיום ניתן למצוא מגוון מערכות מולטימדיה לבית ולמשרד מתקדמות ושאינן מצריכות להידרש לתקציבים גבוהים יתר על המידה. גם בתקציב מוגבל, תוכלו לשדרג את המחשב שלכם פלאים ולהפוך כל ישיבה למקצועית ורבת רושם.

מצלמת רשת מתקדמת

בחרו במצלמת רשת איכותית ובעלת איכות צפייה גבוהה. הקריטריונים המובילים שאותם עליכם לבדוק עם רזולוציית המצלמה. ניתן לרכוש מצלמת בתצוגת 4K, אך כל עוד מדובר בוועידות זום מן המחשב הנייד הרי שגם מצלמת פול HD תוכל לעשות את עבודתה נאמנה. לצד זאת הקפידו על מצלמה שאיננה פוחתת מקצב פריימים של 24 פריימים. בקצב נמוך מזה, הרי שייתכן מאוד והתצוגה על גבי מסכם של השותפים בוועידה, תהיה מרצדת ולא נעימה.

מיקרופון למחשב

המיקרופון הקיים של המחשב הנייד עלול שלא להספיק ובעיקר כאשר התנאים האקוסטיים אינם אידיאליים. חיבור המחשב אל מיקרופון באמצעות USB הוא שיטה נהדרת להבטיח איכות שמע גבוהה במיוחד. רבים תוהים על הצורך להשקיע במיקרופון USB למחשב, אך חשבו על זה כך: במידה ותראו סרטון יוטיוב באיכות 4K אך עם איכות שמע נמוכה. האם תמשיכו לראות את הסרטון? ייתכן מאוד שתהיו מוכנים להתפשר על סרטון חלופי באיכות HD בלבד, אך שמאפשר להבין כל מילה הנאמרת בו.

אפשרויות רשות

לצד מצלמת רשת ומיקרופון, הרי שניתן להצטייד בתאורה כגון טבעת תאורה לסלפי אשר יוצרת תאורה מחמיאה יותר בעת השיחה.

לסיכום

ברצותכם לערוך שיחות וועידה עסקיות איכותיות, מומלץ גם למצוא מחשב עוצמתי שיבטיח את החוויה במלואה. בדיוק לשם כך אנחנו כאן, ובכל שאלה והתייעצות אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר.

השאר תגובה

Scroll to Top
צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?