הכרזות חדשות של חברת DELL בנוגע לעתיד הקרוב

את מותג DELL לא צריך להציג, זו אחת החברות החזקות בעולם בטכנולוגיית מחשוב. לכן, אין פלא שרבים נושאים עיניים להכרזות של החברה לגבי הצפוי בעתיד הקרוב או אפילו הפחות קרוב. לאחרונה הציגו בכירי החברה על כמה חידושים שיעניינו אתכם בין אם אתם שוקלים לקנות מחשב נייד dell i5 ובין אם מעניינים אתכם מחשבים קצת יותר חזקים, לטובת עיצוב גרפי או כגיימרים חובבים.

הבינה המלאכותית רלוונטית מתמיד לביצועים

נשים לרגע בצד עובדות ידועות כמו המעבד החזק שמצויד בו מחשב נייד dell i7 ונשים במרכז מושגים כמו קישורית G5 (כן, לא רק בסלולר) או בינה מלאכותית. בדגמים הצפויים ללוות אותנו בעתיד הקרוב, מערכות בינה מלאכותית יהיו מוטמעות בילט אין. אך זה לא אומר ש-AI אוטומטי זה הדבר היחיד שעליו עובדים המהנדסים ומומחי המחשבים של דל. בנוסף, מלבד למידת מכונה ברמה גבוהה וזריזות ביצוע ביישומים הפופולריים ביותר ברמת המשתמש, הסוללות יהיו חזקות מתמיד. טכנולוגיה שמבטלת את זמני ההשהיה, מגבירה את הזריזות וגם מאריכה את חיי הסוללות, תעניק חווית שימוש משופרת למחשבים הניידים החדשים. בין היתר, הדבר יושג על ידי בינה מלאכותית שתדע לבצע שינויי הגדרות תוך כדי שימוש. שינויי צבעים ותאורה, למשל, ומצבי חיסכון ש”לומדים” את הרגלי העבודה האישיים.

החיישן שמרגיש אותך

חובבי הגיימינג בהחלט יכולים לצפות לחידושים בגזרת המקלדות, אך שימו לב לעוד דבר. מלבד מקלדת גיימינג איכותית ונוחה יותר, בקרוב ניתן יהיה לרכוש מחשבים בעלי חיישני קרבה שמזהים אתכם. תארו לעצמכם חיישן שיודע להבדיל בינכם לבין אנשים אחרים. כאשר אתם מתקרבים למחשב, הוא יאפשר כניסה ושימוש, מה שלא יתאפשר לאחרים. פרטיות ואבטחה טובים יותר, הן לגיימרים והן לבעלי מחשבים עסקיים.

חווית משתמש מכסימלית

אם ראיתם מחשב נייד טאץ’ של דל והתרשמם, זה עוד כלום. חברת דל הציגה לאחרונה את אחד הדברים היפים, המדוברים והנוחים ביותר. קבלו את לא אחר מאשר XPS 13, שזוכה לשינוי מקצה לקצה. הפתרון המודרני ביותר מאופיין בתצוגה נרחבת, מקסימום מקלדת ובשילוב מסך מגע יעיל במיוחד. חובבי עיצוב התרשמו מאוד מהנראות שלו, אבל מאחורי העיצוב מחכה מחשב מחוזק עם סיבי פחמן, זכוכית מוחזקת ועמידות מדהימה. המסגרת צומצמה, כך שלמרות שהמסך לכאורה הוא לא הכי גדול שראינו, הוא נראה ומרגיש הרבה יותר גדול ומתאים ליישומים מגוונים וכן לריבוי משימות. את כל זה לא תרגישו במשקל, שהוא בהחלט מפתיע לטובה. אגב, גרסה מיוחדת של המחשב הזה מיועדת לאנשי מחשבים ומפתחי תוכנה מקצוענים, עם סביבת לינוקס ו-32 ג’יגה של רם (RAM).

דל חזקים גם במסכים ובקישוריות סלולריות

מתלבטים בין רכישת מחשבים לבין השכרת מחשבים? אל תלכו עדיין לשום מקום לפני שתשמעו על העתיד של דל בגזרת המסכים. לפרופיל מגוון של משתמשים, שוקדים מהנדסי החברה ביצירת מסכי UHD שיכולים לשמש לעבודה, לפנאי, לשיחות וועידה ויישומים עסקיים. אחד המסכים הגדולים ביותר שאיתם צפויה החברה לצאת בקרוב ישאיר אבק למרבית המתחרים. מעל 80 אינץ’ של רזולוציה מצוינת וזמן ריענון תגובה מרהיב עין.

הצגים הגדולים אידיאלים לעסקים וליחידים שמחפשים פתרון לתצוגת עבודה מרובדת. בקרוב ניתן להעביר אל צג של 42 אינץ’ מסדרת UltraSharp תכנים של ארבעה מחשבים רגילים, בעת ובעונה אחת. לסיום, הכריזו בחברה על קישורית חדשה שתאפשר תקשורת מהירה וחסרת תקדים בין המחשבים של החברה לבין הסמרטפון שלכם, הן באנדרואיד והן באייפון. גם אם הפתרונות הללו, בחלקם, עדיין לא זמינים לרכישה, הרי בתוך זמן קצר למדי הם יגיעו לשוק.

השאר תגובה

Scroll to Top
צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?