האם טעינת מחשבי לנובו תהיי אלחוטית מעתה והלאה?

לנובו היא אחת החברות הגדולות ביותר בעולם המחשבים וגם אחת המשפיעות ביותר. בהתאם כל חידוש שמציג התאגיד הסיני מעורר עניין רב. טעינה אלחוטית ללפטופ היא אופציה שעשויה לשדרג באופן משמעותי את התועלת מכל מחשב lenovo, ולכן כדאי במיוחד להבין במה מדובר.

הקיט שיאפשר לכם להשתמש במחשבי לנובו עוד ועוד

הטעינה האלחוטית של המחשבים הניידים של לנובו מתבצעת באמצעות קיט ייעודי. הקיט כולל 2 מרכיבים, פד הטעינה ומתאם הטעינה.

פד הטעינה הוא משטח מתכת רחב בעובי של 3.2 מ”מ. הטכנולוגיה שעליה מבוסס הפד היא לא Qi שבה משתמשים המטענים האלחוטיים של הסמארטפונים אלא טכנולוגיה יעילה יותר שנקראת Power by Contact. טכנולוגיה זו פותחה ע”י חברה בשם Energy Square ושיעור הנצילות שלה הוא 93%.

מתאם הטעינה מתחבר ללפטופים בגודל 13 אינץ’ וגם 14 אינץ’ שיש בהם שקע טעינה USB-C עם עד 65 וואט. ההערכה היא שבעתיד לא יהיה צורך במתאם וניתן יהיה לבצע את הטעינה האלחוטית באופן ישיר.

הקיט נקרא Lenovo Go USB-C Wireless Charging Kit – והוא חלק מסדרת מוצרים נוספים בסדרת לנובו גו שמטרתה שדרוג חוויית המשתמש של בעלי הלפטופים של לנובו, ובהם בין השאר מחשב נייד lenovo i5 וכו’. בהמשך העמוד תמצאו פירוט של שאר האביזרים בסדרה.

התועלת הרבה של הטעינה האלחוטית

בעלי לפטופים רבים מכירים את הרגע שבו המחשב הנייד מודיע שהסוללה עומדת להתרוקן – ואין שקע חשמלי בסמוך. ככל שהיקף השימוש בלפטופ עולה, כך גדל הסיכוי לרוקן את הסוללה שלו ואיתו הצורך בפתרונות מתאימים.

הטעינה האלחוטית מאריכה במידה ניכרת את זמן השימוש האפשרי בלפטופים הרלוונטיים של לנובו, ומאפשרת לבעלי אותם מחשבים ניידים לבצע את כל המשימות הרצויות מבחינתם בלי לבזבז זמן יקר על חיפוש שקע חשמלי.

דרך נוספת להאריך את זמן השימוש בלפטופ גם כשלא נמצאים ליד שקע חשמלי היא הסוללה הניידת של לנובו. מוצר זה נקרא Lenovo Go USB-C Laptop Power Bank, והקיבולת שלו היא 20,000 מילי אמפר שעה. גם הסוללה הניידת מיועדת ללפטופים שפועלים בהספק של 65 וואט. עוד כדאי לדעת שבאמצעות סוללה זו תוכלו להטעין גם סמארטפונים, כולל במקביל ללפטופ.

המוצרים הנוספים שמשדרגים את חוויית המשתמש בלפטופים של lenovo

כדי לשדרג את ההנאה מהשימוש בסוגים שונים של מחשבים ניידים lenovo מציעה כאמור סדרת מוצרים שלמה ולא “רק” פתרונות הטענה אלחוטית.

מוצר אחד הוא עכבר אלחוטי שיכול להתחבר גם למספר מכשירים (עד 3 מכשירים). עוד אופציה שהופכת את העכבר, שנקרא Lenovo Go Wireless Multi-Device Mouse, לידידותי במיוחד למשתמשים היא הגדרה אישית של קיצורי דרך שונים.

בנוסף ישנם שני דגמי אוזניות, ה-Lenovo Go Wired ANC Headset וה-Wireless ANC Headset. הדגם הראשון מתחבר ללפטופ עם USB והשני הוא כמובן אלחוטי, על בסיס בלוטות’ (וחיבור פשוט ומידי עם Swift Pair של ווינדוס 10). לשני דגמים אלה יכולת מעולה לבטל רעשים מיותרים בלחיצה פשוטה על כפתור ייעודי.

האם זה העתיד של השימוש בלפטופים?

לנובו, שהוקמה ב-1984 כיצרנית של ציוד היקפי למחשבים, נכנסה 8 שנים מאוחר יותר גם לעולם הלפטופים עם ה-Thinkpad הפופולרי, ואחרי שחתמה ב-2005 על הסכם לשיתוף פעולה עם IBM הפכה לאחת המובילות בעולם. כל המוצרים של החברה הסינית כמו למשל מחשב נייד lenovo i7 או סמארטפון הגיימינג שלה מתאפיינים בחדשנות מרשימה.

בהתאם הקו החדש ובו הטעינה האלחוטית מסמל את הכיוון שאליו פונה לא רק לנובו אלא סביר להניח שגם יצרניות אחרות, ובקרוב הלפטופים יהפכו להרבה יותר נגישים, שמישים ויעילים.

השאר תגובה

Scroll to Top
צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?