מחירי שירותי IT לעסקים

כל עסק פועל היום באמצעו מחשוב וזהו הבסיס היום יומי להתנהלות העסקית. כאשר יש תקלה כל העובדים אינם יכולים לעבוד והדבר משבש את כל התפעול של העסק.

בחירה של צוות IT

כל עסק ללא קשר לגודלו זקוק לצוותים של IT אשר מלווים את העסק באופן קבוע. הם מכירים את המערכות הקיימות בכל עסק ובהתאם לכך הם מבצעים את הפעולות הנדרשות מעת לעת. מדובר בהקמה של המערכות, בתפעול השוטף שלהן ובטיפול בתקלות.

הבחירה של צוות IT מתבצעת על פי המלצות של קולגות על שירותי IT לעסקים שהם מקצועיים ולכן הם מרוצים מהאחזקה השוטפת של מערכות התקשורת והמחשוב.

מחירי שירותי IT לעסקים

הפעלה של שרת וירטואלי עבור עסקים קטנים עד גדולים נע בין 1,000-500 ₪ בכל חודש. עם זאת מצטרפות לכך עלויות פרטניות אשר מתומחרות בנפרד. כמו לדוגמה רכישה של חומרה או תוכנה, שעות עבודה של הטכנאים, הקמת תשתיות ועוד.

הפעילות העיקרית של אנשי IT

אם מדובר בעסק חדש, צוותי ה – IT מתכננים מראש אילו תשתיות יש להקים עבור מערך התקשורת והמחשוב. לאחר מכן רוכשים את החומרה הנחוצה כמו שרת לגיבוי ושרת נוסף לאחסון, עמדות מחשב לכל אחד מהעובדים, מקלדות, מדפסות, סורקים וכו’.

המטרה היא להעניק לכל עסק על פי גודלו ועל פי צרכיו את מלוא המעטפת של פתרונות מחשוב לעסקים כדי שהפעילות תהיה קולחת ויהיו מינימום של תקלות. קיימת חשיבות רבה של ידיעת מלוא הצרכים של כל עסק על פי היקפי הפעילות שלו. המטרה היא לא להתאים את המערכות לצורך כרגע אלא לחשוב קדימה כדי שלא יהיה צורך תכוף לשנות את מערך המחשוב לאור תוספות שיהיה בהן צורך בעתיד.

טיפול בתקלות

שירותי IT לעסקים מבצעים מתחילת הדרך עבודה במיומנות רבה כדי למנוע תקלות, אך באופן טבעי יש תקלות קטנות מעת לעת. במקרים הללו יש שתי אופציות של סיוע. הראשונה היא שאנשי המחשוב מגיעים למשרד בוחנים נושאים מסוימים שעלולים להיות מקור התקלה ומתקנים את הנושא הבעייתי.

האופציה השנייה היא חיבור מרחוק. בשנים האחרונות שירותי IT לעסקים משתמשים בתוכנות שונות של חיבור מרחוק. לאחר קבלת הקוד הרלוונטי הם חודרים פנימה למחשב של אחד העובדים או לשרת על פי הצורך וכך הם פועלים כאילו הם נמצאים בתוך חומרה זו. בדרך זו קל מאד לטפל בתקלות ובדרך כלל תוך פרק זמן קצר הדברים מתוקנים או שיש צורך לרכוש פריט חדש כמו מקלדת, עכבר, דיסק קשיח וכו’.

גיבוי של מידע

אחד הנושאים המהותיים שמבצעים שירותי IT לעסקים הוא טיפול בנושא הגיבויים. מדובר בנושא שהוא אקוטי עבור כל עסק ולכן מבצעים זאת באמצעות שרת ייעודי לגיבויים לכל מקרה של בעיה.

השאר תגובה

Scroll to Top
צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?