המדריך לגיימר המתחיל

אנחנו חיים בעידן שבו משחקי הוידאו תופסים מקום משמעותי מאוד בחייהם של רבים. מעולם לא היה מבחר עשיר יותר של משחקים ואפשרויות. ניתן לשחק בבית או ברחוב, אצל חבר או בכל מקום אחר, אך דווקא בשל ההיצע הגדול בתחום זה, כדאי מאוד לבחור הן את הפלטפורמה הטובה ביותר עבור משחקי וידיאו והן את המשחקים שמתאימים לכם ביותר וזאת בכדי להנות מחוויית המשחק. אז איך מתחילים להיות גיימרים ולהנות מזה? כל המידע במאמר הבא.

פלטפורמות משחק ומשחקים מומלצים

חשוב מאוד להבין כי לא כל המשחקים יתאימו לכולם. לאחר שתבחרו את הפלטפורמה שמתאימה לכם למשחק, עליכם לחפש משחקים מומלצים שיתאימו לכם באופן ספציפי. הנה כמה מהפלטפורמות למשחק ומשחקים פופולאריים המתאימים להן:

פלסטיישן 4

לא מעט גיימרים מתחילים בוחרים בפלייסטיישן 4 שכן מדובר על פלטפורמה נוחה למתחילים. הנה כמה משחקים שאסור לכם לפספס אם בחרתם בפלייסטיישן 4:

Last of Us- מדובר על משחק פעולה פוסט אפוקליפטי אשר משלב בין משחקיות פעולה והתגנבות טובה לבין אחד הסיפורים המעניינים ביותר שהיו במשחקי וידיאו אי פעם. למשחק יש עלילה מדהימה והיא עוסקת בנושאים קצת כבדים, אך אם אתם אוהבים את הכבדות הזאת, תהנו ממנו.

Marvel’s Spider Man- אחד ממשחקי עולם פתוח הטובים ביותר של השנים האחרונות שהוא גם משחק גיבורי על, נושא שהניב עד כה בעיקר משחקים בינוניים או פחות מכך. מפתחי המשח’ המדובר הצליחו ליצור איש עכביש שכיף להיכנס לנעליים שלו ומילאו את העולם במגוון של פעילויות מהנות. זה לא משחק שמחדש יותר מדי בז’אנר המדובר, אך הוא בעל ערכי הפקה גבוהים אשר מתרגמים למערכת שליטה מהודקת, יכולות על מצוינות ועולם שכיף לבקר בו.

Journey- מדובר על משחק שהתחיל את חייו על פלייסטיישן 3. במשחק המדובר בו צריכים ללכת. מדובר על סיפור ויזואלי שמסופר ללא מילים ויש בו פאזלים אך הם לא מסובכים וזוהי בעיקר החוויה.

אקס בוקס וואן

אם בחרתם באקס בוקס, הנה כמה משחקים שאתם חייבים לבחור בהם:

Forza Horizon 4- מדובר על מרוץ ריאליסטי שבו מקבלים נקודות על טריקים והרס של הסביבה.

Ori and The Blind Forest- מדובר הוא משחק הרפתקה דו ממדי שפותח על ידי צוות מכל העולם לאורך 4 שנים. הוא נחמד וצבעוני והוא בד בבד לא קל בכלל ודורש שליטה טובה בדמות. המשחק לא מתאים לילדים קטנים כי הוא גם כולל רגעים עצובים.

Rare Replay / Master Chief Collection- שני האוספים הללו כוללים כמה מהמשחקים האייקוניים ביותר של אקס בוקס.

נינטדו סוויץ

עוד פלטפורמת משחק היא הנינטנדו סוויץ. אם בחרתם בה הנה כמה משחקים טובים:

Legend of Zelda: Breath of the Wild- אחד ממשחקי ההשקה של סוויץ הוא גם ממשחקי העולם הפתוח הטובים ביותר שנוצרו לכל קונסולה אי פעם. מדובר על משחק ידידותי למשתמשים שמעולם לא שיחקו במשחר מהסוג הזה לפני, אך גם אם שיחקתם במשחקים מעין אלה תמצאו בו לא מעט דברים שעדיין לא פגשתם.

מגוון משחקי סופר מריו – המשחק שהתחיל כ 2D התפתח היום למשחקי מרוצים, מסיבת האחים סופר מריו, קרבות בעולם האחים מריו, משחקי ספורט Super Mario ועוד.

Stardew Valley – משחק שבו אתם נדרשים לבנות חווה בכפר מנומנם ולהציל את המתנס המקומי. זוהי דרך נפלאה להעביר לא מעט שעות ללא אלימות או משחקיות שדורשות רפלקסים מהירים.

יש עוד לא מעט משחקים המתאימים לכל פלטפורמה ואם אתם רק מתחילים בתחום, כדאי שתתייעצו עם גיימרים מנוסים שימליצו לכם על משחקים טובים לפלטפורמת המשחק שבחרתם וזאת בכדי שתפיקו את ההנאה המקסימלית.

השאר תגובה

Scroll to Top
צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?