מחשבים ניידים DELL – כי ככה אנחנו אוהבים אותם

DELLנכון לשנת 2017, DELL הייתה במקום 4 במכירת מחשבים בישראל, אבל האם היא גם מקום 4 מבחינת איכות המחשב? התשובות רבות ומגוונות, אבל בכל מקרה הרוב המוחלט יסכימו שמחשבים ניידים DELL הם מחשבים ניידים איכותיים וברמה גבוהה.

אנחנו מנסים לנתח את השוק ולחשוב למה בעצם מחשבים ניידים DELL שמבחינתנו הם המחשבים הניידים הטובים ביותר בארץ (למעט אולי APPLE אבל בגלל מחירן היקר הם לא במשוואה) תפסו רק את מקום 4 במכירות מחשבים לשנת 2017.

מקום 1 – מחשב נייד לנובו – אז אולי הסיבה העיקרית היא שגם מחשבים ניידים לנובו הם מחשבים ניידים מצויינים, בנוסף לזה שיש להם הרבה גרסאות עיסקיות, מה שגורם להרבה חברות הייטק לרכוש מחשבים ניידים Lenovo, ולכן יתכן שמחשבים ניידים לנובו מקבלים קידום מכירות מאוד רציני מהמגזר העסקי.

מקום 2 ברשימה – מחשב נייד אסוס, האמת אנחנו חושבים ש-DELL הרבה יותר טובים מASUS, אז למה שעצם ASUS תפסו מקום 2 ו DELL מקום 4, התשובה (לדעתנו) היא פשוטה, ASUS יותר זולים, מחשב נייד לתלמיד לבית הספר לא צריך להיות חזק או איכותי במיוחד, והרבה הורים מתפשרים על ASUS.

מקום 3 – במקום השלישי והמכובד נמצא מחשב נייד hp, כי HP היא חברה מצויינת ודי עומדת באותו מקום עם DELL, האמת שאפשר להגיד שלמעט העיצוב של המחשבים, החומרה הרבה פעמים זהה, כמו המחיר וכמו השרות, שבשני החברות הוא מצויין.

אם מעניין אתכם אז את המקום החמישי תפסה טושיבה, ואת אלה שממש מעניין והגיעו עד לפה קצת מספרים:

  • לנובו – תפסה 30 אחוז מהשוק.
  • אסוס – עם 26 אחוז מהשוק.
  • HP – עם 24 אחוז מהשוק.
  • DELL – עם (לדעתנו רק) 14 אחוז מהשוק.
  • טושיבה – עם 2 אחוז מהשוק.

כל השאר לקחו את השאר….

אז מי זה כל השאר אתם שואלים – מיקרוסופט, אפל, MSI ועוד.

רוצים להתאים מחשב נייד לצרכים שלכם, כזה שמצד אחד יספק את הדרישות שלכם ומצד שני לא תשלמו על משהו שאתם לא משתמשים, צרו קשר עם מרכז השירות שלנו בטלפון 079-9682600 ונציג ישמח לסייע ולהמליץ לכם על מחשב שיתאים בדיוק בשבילכם.

השאר תגובה

Scroll to Top
צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?