מחשב נייד, להשקיע או לחסוך?

ראשית נפתח שלכל שאלה אתם מוזמנים להתקשר למרכז השירות שלנו בטלפון 03-6486191 ולהתייעץ עם מומחה בטעם סופר פרייס בנושא רכישת מחשב מחודש, אשר יתאים לכם את המחשב לצרכים שלכם.

אבל עליכם לזכור, בסופו של דבר אתם אלא שמקבלים את ההחלטה, אתם אלא שמחליטים אם אתם מעוניינים להשקיע או לחסוך, וזה בסדר להשקיע וזה בסדר לחסוך, אין תשובה נכונה, להיפך כל התשובות נכונות.

כמובן שקיימים מצבים בהם לא ניתן לחסוך, לדוגמא, מעצבים/גרפיקאים, מפתחים, עורכי וידיאו או מוסיקה וכדומה ידרשו מחשב נייד חזק במיוחד אשר יעמוד בעומסי עבודה מאוד גבוהים לפי הצרכים.

מכאן אנחנו יורדים שלב לתחום העסקים, רכישת מחשב לעסק, האם לרכוש מחשב לפקיד/ה חזק (או אפילו ממוצע פלוס) או מחשב נייד פשוט, שניהם הרי יספקו לו/ה את העבודה באותה מידה וגם במחשב נייד פשוט הוא/היא יוכלו לפתוח Word Excel וכדומה ואפילו עם מיילים ביחד והכל יעבוד בצורה מצויינת.

אבל, חווית העבודה – איזה חווית עבודה אתה מעוניינת שתהיה לעובד/לת שלך, האם אתה מעוניין במחשב שיעבוד מהר ויתן חווית עבודה מהירה? לדגומא, מחשב עם SSD נותן חוויה נעימה במיוחד וכמה פעמים ביום אנחנו שומעים לקוחות שמספרים לנו שזה מדהים שהמחשב נדלק בתוך 10 שניות.

והדבר האחרון הוא מחשב ביתי – ההתייחסות למחשב ביתי זהה למחשב לעסק, גם כאן מה שחשוב זה חויית העבודה, עם אולי טוייסט קטן, שזמני העבודה לא חשובים פה ובעבודה כן.

בכל מקרה אנחנו ממליצים לכם לרכוש מחשב שיהיה לכם נעים לעבוד איתו גם בעוד שנתיים, ולסיום נזכיר שאנחנו זמינים עבורכם לכל שאלה.

טיפים לרכישת מחשב – היום אנחנו ממליצים לרכוש מחשבים ניידים רק עם דיסק קשיח SSD, דיסק קשיח SSD ( בשונה בדיסק קשיח SATA) הוא דיסק קשיח בטכנולוגיה חדשה שמאיץ משמעותית את פעילות המחשב ע”י שליפה של מידע מתוך הדיסק הקשיח בצורה מהירה מאוד שחוסכת כמובן זמן דיסק, אך בעקיפין בגלל שהפעולה מתבצעת מאוד מהר, גם זיכרון וגם מעבד נחסכים פה.

תודה צוות סופר פרייס

השאר תגובה

Scroll to Top
צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?