יתרונות השימוש במחשב נייד טאץ’

מחשב נייד מגע הוא מחשב נייד בעל מסך מגע שניתן להשתמש בו כדי לגשת למחשב השולחני. מחשב נייד מגע הוא מכשיר חדשני והיי-טק. הרעיון של מחשב נייד מגע עלה לראשונה בתחילת שנות ה-2000, אך רק לאחרונה הם התחילו להיות פופולריים. מחשבים ניידים מגע יקרים יותר ממחשבים ניידים מסורתיים, אך הם שווים את ההשקעה כי הם הופכים את השימוש במחשב לקל ויעיל יותר.

מחשבי Touch

מחשבי Touch ניידים הופכים פופולריים במקום העבודה מכיוון שהם מספקים חוויה טובה יותר למשתמש. מחשב נייד המגע הינו מחשב נייד בעל מסך מגע המספק ממשק אינטואיטיבי ואינטראקטיבי. זה יכול לשמש ליצירת תוכן, עריכה וגלישה. מחשבים ניידים מגע קיימים כבר די הרבה זמן אבל הם לא הצליחו להשפיע כמו שצריך. זה נובע בעיקר מחוסר תאימות לתוכנה ולחומרה. דגמים חדשים יותר יוצאים עם טכנולוגיות חדשות יותר שהופכות אותם לתואמים יותר לתוכנות וחומרה שונות מבעבר.

משטח המגע של המחשב הנייד הפך בשנים האחרונות לסטנדרט עבור מחשבים ניידים. ועם עלייתם של מכשירים עם מסך מגע, הפך קל יותר להשתמש במחשבים ניידים ללא עכבר. יש כמה חסרונות לשימוש בלוח המגע כהתקן הקלט העיקרי שלך. זה יכול להיות קשה להקליד במדויק על מחשב נייד שמשתמש בשיטה זו וזה יכול להיות גם לא נוח לשימוש לטווח ארוך. החיסרון בשימוש במשטח המגע הוא שעליכם לעבור כל הזמן הלוך ושוב בין הידיים לבין המקלדת והעכבר, מה שיכול להיות מעייף אחרי יום ארוך בעבודה או בלימודים. זה המקום בו משטח העקיבה שימושי, ומספק שיטת קלט חלופית נוחה ומדויקת יותר, תוך שהוא מאפשר לך לעבור בקלות ביניהם במהלך יום העבודה או יום הלימודים.

מחשב נייד מגע הוא סוג חדש של מחשב נייד המאפשר למשתמש ליצור אינטראקציה עם המכשיר עם הידיים. זה גם צפוי להיות זול יותר ונגיש יותר ממחשבים ניידים מסורתיים. מחשבים ניידים מגע מורכבים ממסך מגע, מקלדת ומשטח עקיבה. יש להם גם רמקולים משני צידי המקלדת. משטח העקיבה מאפשר לך להשתמש במחוות כגון החלקה, הקשה וגלילה ללא צורך להשתמש באצבעותיך על המסך. זה מקל על אנשים עם בעיות ניידות או על אלה שרוצים להשתמש בידיהם למשימות אחרות כמו בישול או ציור.

לחתום על המסך במחשב נייד

זה נוהג נפוץ לחתום על המסך במחשב הנייד שלך כשתסיים לעבוד. זו גם דרך טובה להראות את הערכתך לאדם שחלק איתך את סביבת העבודה שלו. חשוב לעקוב אחר תרגול זה מכיוון שהוא מראה שאתה מכבד ואכפת לך מהאדם שבזמן, מקום ומחשב שלו אתה משתמש. בסעיף זה, אנו הולכים ללמוד כיצד לחתום על מסך המחשב הנייד שלך באמצעות עט. החתימה על המסך של המחשב הנייד שלך היא קלה מאוד ואינה דורשת מיומנויות מיוחדות. כל מה שאתה צריך זה עט וידיים שלך!

כדי לחתום על מסך המחשב הנייד שלך, בצע את השלבים הבאים:

1) הנח את העט על קצה משטח המגע כדי למנוע ממנו לזוז בזמן שאתה חותם.

2) התחל בהנחת יד אחת על השנייה על מנת לוודא שאתה יכול לאחוז בשני הצדדים בבת אחת. זה יעזור לך להימנע מהכתמת כל דבר על המסך שלך.

3) כעת, הנח את ידך על צד אחד והתחל לכתוב בעדינות בתנועה מטה.

4) ברגע שסיימת

החותם הוא כלי לחתימה על המסך במחשב נייד. ניתן להשתמש בו במספר דרכים, כגון חתימה על מסמכים והודעות טקסט ושיתוף שלהם עם אנשים אחרים או הקלדה על המסך. בעת שימוש בכלי זה, חשוב שיהיה לך עט או חרט בהישג יד כדי למנוע מריחות. אתה יכול גם להשתמש בו מבלי להתקין שום תוכנה אם אתה צריך לחתום על משהו במהירות.

לפרטים נוספים כנסו לאתר easy2sign.co.il

השאר תגובה

Scroll to Top
צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?