איך לבחור בחוכמה לפטופ במחיר משתלם?

בעידן הקורונה אנשים רבים התחילו לעבוד מהבית. בשביל שיהיה לנו קל לעבוד מהבית ומכל מקום כדאי לנו לרכוש לפטופ איכותי. יש הרבה מאוד דגמים שונים של מחשבים ניידים בשוק בטווח מחירים משתנה. כאשר אנחנו רוצים לקנות לפטופ משתלם גם מבחינת היכולת הטכנולוגית שהוא מציע לנו וגם מבחינת המחיר שלו אנחנו צריכים לשים לב איזה סוג מחשב בדיוק אנחנו בוחרים.

לפי איזה מאפיינים יש לבחור לפטופ?

יש לבחור לפטופ לפי המאפיינים הבאים:

– גודל המסך

– גודל המקלדת

– מהירות הטעינה של המחשב

– גודל הזיכרון של המחשב

מאפיינים אלו הם המאפיינים העיקריים שלפיהם כדאי לנו לבחור את המחשב הנייד הבא שנקנה. בהרבה מאוד מקומות באינטרנט כמו מגזין כלכלה או אתרים מקוונים אנחנו יכולים להיחשף לדגמים שונים ומומלצים של מחשבים ניידים. החברות המובילות בארץ למחשבים ניידים הן: דל, אפל, לנקוס, hp ועוד הרבה חברות אחרות. אם אנחנו רוצים לקנות מחשב שמתאים לנו באופן אישי כדאי לנו להסתכל על המפרט הטכני של כל לפטופ ולפי זה לבחור איזה מחשב נקנה ולאו דווקא לפי שם מותג כזה או אחר.

למה חשוב לשים לב לגודל המסך של הלפטופ שלנו?

אחד הדברים שהכי חשוב לשים לב אליהם כאשר אנחנו קונים לפטופ הוא גודל המסך של המחשב. יש הרבה מאוד גדלים שונים של מחשבים ניידים כולל מסכים מלאים כמו של מחשב נייח או מסכים של מיני מחשב נייד שהם בגודל של טאבלט אפילו. גודל המסך חשוב במיוחד אם יש לנו בעיות ראייה או אם אנחנו רוצים לראות על המחשב סרטים וסדרות ואז אנחנו צריכים מסך גדול יותר. חשוב לזכור שככל שהמסך של המחשב הנייד גדול יותר כך יכול להיות כבד יותר לסחוב אותו אתנו בתיק כאשר אנחנו עובדים מחוץ לבית.

למה חשוב לשים לב למהירות הטעינה של הלפטופ?

עוד פרט שחשוב לשים לב אליו כאשר אנחנו קונים לפטופ חדש הוא מהירות הטעינה של המחשב. ככל שהמחשב נטען מהר יותר כך הוא טוב יותר וחזק יותר. חשוב לדעת, שכאשר אנחנו משתמשים במשך הרבה זמן במחשב נייד מסוים ומעמיסים את הזיכרון שלו בקבצים אז מהירות הטעינה של המחשב הופכת להיות איטית יותר.

בסופו של דבר, אם אנחנו רוצים להיות מסוגלים לעבוד לפי בחירה בבית או במשרד שלנו כדאי לנו לקנות לפטופ. יש הרבה מאוד דגמים של מחשבים ניידים בשוק ועלינו לבחור דגם שיתאים לנו גם מבחינת היכולות הטכנולוגיות שלו וגם מבחינת המחיר והתקציב שעומד לרשותנו. ניתן לקנות מחשב נייד חדש ב-2000 ₪ או ב-10000 ₪ ואף יותר. חשוב מאוד לבחור לקנות מחשב שיהיה לנו נוח לעבוד אתו וגם לקחת אותו איתנו ממקום למקום.

השאר תגובה

Scroll to Top
צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?