הציוד ההיקפי שכדאי לכל בעל עסק להחזיק במשרד

הטכנולוגיה כאן מזמן ובזכותה אפשר לשדרג משמעותית את העבודה במשרד. להלן מספר דברים שמומלץ לכל בעל עסק להחזיק במשרד. מוכנים? אנחנו יוצאים לדרך!

מחשבים ניידים

בעבר, היה שימוש במחשבים נייחים אבל כיום, אפשר לראות שהמגמה השתנתה. יש העדפה ברורה למחשבים ניידים. יש לכך יתרון בולט והוא הניידות. המחשב אינו מוגבל רק לעמדת העבודה של העובד וניתן לקחת אותו ממקום למקום. לדוגמה, אם יש ישיבה, העובד יכול לקחת עימו את המחשב הנייד. כמו כן, אם העובד נדרש לנסוע מחוץ למשרד או רוצה לעבוד מהבית, הרי שגם כאן הוא יכול לקחת איתו את המחשב. לפני שאתם רוכשים מחשבים ניידים לעובדים, בדקו פרמטרים חשובים כמו, זיכרון פנימי, נפח דיסק קשיח, גודל מסך, מהירות מעבד וכו’. רכשו מחשבים ניידים של חברות מוכרות ואמינות.

מדפסות

על מנת שההתנהלות במשרד תהיה יעילה חלקה, מומלץ שתהיה לפחות מדפסת אחת. זו יכולה להיות מדפסת הזרקת דיו, לייזר או מדפסת משולבת. העדיפות היא לרכוש מדפסת לייזר משולבת שלא תצריך התעסקות עם ראשי דיו שעשויים להתייבש. מלבד זאת, אפשר גם להנות מפונקציות נוספות שמדפסת זו מציעה כמו, סריקה, צילום ופקס. מומלץ שזו תהיה מדפסת אלחוטית. היתרון הגדול שיש במדפסת אלחוטית הוא שהיא צריכה רק חיבור לחשמל ויכולים להשתמש בה מספר עובדים במקביל. כמו כן, אפשר לשלוח אליה הדפסות גם מטאבלט או מכשיר טלפון סלולרי.

ציוד היקפי ותוכנות

מומלץ להשלים את כל הציוד שהוזכר לעיל, עם ציוד היקפי כמו כיסאות ארגונומיים, תוכנות אופיס, תוכנת אנטי וירוס, עכברים אלחוטיים, רמקולים, מקלדות ועוד. אגב, אם העובדים שלכם מעדיפים מסך גדול יותר מהמסך של המחשב הנייד, ניתן לחבר למחשב הנייד מסך גדול יותר. כיום, יש מסכי מחשב בגודל 27 אינץ’ שיכולים להקל משמעותית על העבודה מול המחשב (במיוחד אם מדובר על שעות רבות של עבודה מול המסך).

פתרונות תקשורת לעסקים

מרכזיות בענן מתאימות לעסקים קטנים, בינונים וגדולים. הן מחליפות את המרכזיות המיושנות. מרכזיות בענן מציעות שלל יתרונות בהם, נגישות גבוהה למידע, חיסכון בעלויות תודות לכך שכל המידע נשמר על שרת מרוחק, תקשורת לא רק באמצעות הטלפון אלא גם באמצעות טאבלט או מכשיר סלולרי ועוד.

איפה רוכשים את כל הציוד שהוזכר לעיל?

אפשר לבצע את הרכישה ישירות מחברה מובילה ומוכרת בארץ, שיש עליה המלצות ושיש לה שירות מקצועי וטוב וכמובן מחירים הוגנים (אגב, מומלץ לרכז את הרכישה בחברה אחת ולא במספר חברות, כי המחיר לכל חבילת הציוד יהיה הרבה יותר אטרקטיבי וכמו כן ההתנהלות תהיה מול חברה או ספק אחד בלבד ולא מול כמה חברות או ספקים). שירותי מרכזיות בענן, אפשר לרכוש מחברה המתמחה בתחום המספקת פתרונות תקשורת לעסקים.

השאר תגובה

Scroll to Top
צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?