איך G-DATA יעזרו לך להגן על העסק מפני מתקפות סייבר ולמה כדאי להשתמש דווקא באופציה הזאת?

העסק שלך עומד כיום בפני איומים שלא היה להם אח ורע. אך אפשר להיערך. כל מי שלא חי על הירח בשנה האחרונה, שמע על אין ספור עסקים נוספים שנפגעו מתקיפות כופר. רבים נפלו קורבן לפריצות של מערכות מידע, של אמצעי סליקה, האקרים שמפילים שרתים עסקיים וכן הלאה. G-DATA היא אחת מהאופציות הטובות והיעילות ביותר כיום, להגנה עסקית מפני איומי סייבר ותקיפות מסוגים שונים. איך זה עובד – כל הסיבות להצטרף וכל היתרונות שצריך להכיר.

הגנה רב שכבתית ושילוב בינה מלאכותית

פתרונות G-DATA משמשים כיום מספר רב של משתמשים עסקיים, בשל היותם מותאמים לאיומים של היום אך גם של העתיד. האקרים זדוניים מסוגלים להתגבר על שכבות הגנה רגילות, ולכן פה מקבלים העסקים מעטפת הגנה מושלמת. אפשרות לחבילה של פתרונות הגנה עם לא פחות מאשר 22 שכבות. השכבות הללו יודעות לזהות ולהגן מפני איומים שתוקפים את תיבת הדוא”ל העסקית. הן מסוגלות לשמור על היישומים העסקיים בענן. חשוב לא פחות, משולבים פה פתרונות של בינה מלאכותית, הדבר הבא בהגנת סייבר.

מהי בינה מלאכותית בסייבר?

פתרונות G-DATA משלבים שכבה של בינה מלאכותית, שיוצרת מהפכה בהגנת סייבר. עד כה, מערכות ההגנה היעילות התעדכנו באופן שלמדו להכיר ווירוסים ותקיפות מוכרות. הבעיה היא שההאקרים מנהלים מלחמה עיקשת ותמיד מוצאים פרצות ודרכי תקיפה חדשות. ופה נכנסת לתמונה הבינה המלאכותית. הבינה הזאת יודעת ללמוד ולהשתכלל ולזהות איומים חדשים, המבוססים על איומים שהיו קיימים בעבר אך אינם זהים. הבינה המלאכותית הזאת משפרת במידה רבה את היכולת להגן על העסק, בזמן אמת. אבטחת נתונים בשיטת למידת מכונה יודעת לשמור על נתוני הענן ועל המשאבים העסקיים, בצורה הדוקה והרמטית יותר. G-DATA יודעים לבצע אבטחת סייבר בנקודות הקצה, בהתאמה מלאה למגזר העסקי. מעתה, זיהוי של וירוסים חדשים ולא ידועים, הופכת לאפשרית!

הגנה פרואקטיבית עם עדכונים מהירים

את פתרונות הגנת הסייבר הללו מכירים כבר יותר ממאה מיליון איש, משתמשים עסקיים מרוצים. מעטפת ההגנה מבוססת על גישה פרואקטיבית, עם יכולת להיעזר בעדכוני חתימות אפילו בכל 60 דקות. פתרונות האנטי וירוס נשענים על מנוע כפול שעושה עבודה כפולה. זיהוי חזק של איומים, זיהוי חשדות לפישינג, סריקה לזיהוי רוגלות ופתרונות אבטחה ייעודיים נוספים. אבטחת מערכות תשלום בשילוב ממשק שמסייע למנהל הרשת לפעול בזמן אמת.

אבטחה שלא מאטה את העבודה

על ידי שירות במיקוד חוץ, מקבלים מעטפת הגנה היקפית רבת עוצמה. וזה בנוי באופן כזה שיישומי האבטחה לא מביאים להאטה של ביצועים ושל המערכת העסקית. ממשק ניהול מרכזי אפקטיבי וחכם מסייע בניהול מרכיבי הרשת ושמירה טובה על הנתונים העסקיים. הממשק מאפשר לנטר את האבטחה, ביצוע תיקונים ומניעת איומים שמנסים לפרוץ פנימה. יש לציין כי התקנה הפתרונות הללו מבוצעת בצורה פשוטה יחסית וקלה, לאבטחת העסק שלך. והכל, תוך חיסכון במשאבים על פי שיטת מיקור חוץ באבטחת IT.

המהירות חשובה

עוד דבר הראוי לציון לגבי הפתרונות של G-DATA זה המהירות. המערכת בנויה כך שנועדה לזהות איומי האקרים בצורה כמה שיותר מהירה. ככל שהזיהוי והתגובה מהירים יותר, כך ניתן להכיל את האיום ולנטרל את הבעיה. אפילו התראה בשל איומים, וירוסים ורוגלות זדוניות מסוג בלתי ידוע ניתנת, הם מזוהים ונחסמים על ידי פתרונות AI שפותחו בטכנולוגיה גרמנית. חסימת התקיפות במהירות משולבת עם פתרונות תחזוקה לשיפור ביצעים מערכתיים.

בין שכבות ההגנה, ישנה היכולת לחסום סוסים טרויאניים וניסיון סחיטה אונליין. למידת מכונה משולבת עם סריקה מתמדת והשמדת איומים. המערכת יודעת לזהות התנהגות רצויה או לא רצויה של קבצים, לצורך תגובה זריזה. ניתן להגן על הרשת העסקית ביעילות וכן לספק אבטחה ברמה בנקאית (BankGuard). כל זאת בשילוב שיפורי חומת אש, אבטחה מבוססת לינוקס, ניהול חכם של מערכות ניידות (לרבות מבוססות ios ואנדרואיד). ובנוסף, מערכות שערוכות לסכל גניבה, פתרונות סינון מתקדמים, בקרה מתמדת של התקנים ויישומים ועוד.

רשת מאובטחת יותר

לסיום, הכלים של G-DATA יודעים לבצע בקרה וחסימה של עובדים או משתמשים בפני יישומים מסוכנים ומסומנים. בקרת תוכן מסייעת להתיר גישה למקורות אמינים בלבד וכל זאת בשילוב מודול ייעודי שמתקן נקודות תורפה.

השאר תגובה

Scroll to Top
צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?