כיצד לשמור על המחשב בדרך הטובה ביותר?

חובבי מחשבים? אחראים על מחשבים ספציפיים בעבודה? רוצים לשמור על מחשב נייד שנמצא בחזקתכם? כמעט לכולנו יש גישה כזאת או אחרת למחשבים, אך למרות השימוש הרב במחשב נייד או מחשב נייח, אנו לא מקפידים מספיק על השמירה שלהם. במאמר הבא נבין כיצד ניתן לשמור על המחשב בדרך הטובה ביותר, באמצעות אריזות או קופסאות קרטון.

שמירה על מחשב נייח

העקרונות של שמירה על מחשבים זהים לרוב, אך קיים הבדל בין שמירה על מחשב נייח לבין שמירה על מחשב נייד. מחשב נייח הוא מחשב שלאחר חיבורו לחשמל ימוקם במקום קבוע ולא נרצה להזיז אותו. כתוצאה מהמיקום הקבוע, מחשב נייח נוטה לצבור אבק רב ולכלוכים שונים הנמצאים על הרצפה.

ראשית, לפני שאתם מתחילים להשתמש במחשב נייח, חכו עם ההוצאה מקופסת הקרטון איתה הוא מגיע, מכיוון שקופסאות קרטון מבודדות את המחשב מאבק ולכלוך. לאחר מיקום המחשב, דאגו לנקות אותו מאבק אחת לשבועיים. חשוב להתנהל בזהירות ליד מחשב נייח, שכן עקב מיקומו הקבוע נוטים שלא לשים לב ולהתנגש בו עם כיסאות.

שמירה על מחשב נייד

מחשב נייד חשוף לסוגים רבים של סביבה. אפשר להשתמש במחשב נייד בכל חדרי הבית השונים. כמו כן, ניתן להוציא את המחשב הנייד לסביבות אחרות – לפארק, לבית הקפה ואפילו לרכבת. מחשב נייד אמור לספוג פחות אבק מאשר מחשב נייח, אך בכל זאת מומלץ לשים לב למצב האבק אצל מחשב נייד ולנקות אותו מדי פעם.

מחשב נייד חשוף הרבה יותר באופן משמעותי לנזק כתוצאה מנפילה, שלא כמו מחשבים נייחים. לכן, חשוב למקם את המחשב הנייד במקומות שימנעו מצב של נפילה. ניתן להגן על מחשב נייד מקרני שמש ומהצטברות אבק ולכלוך באמצעות אריזות כלשהן, שיעניקו כיסוי לחלקים השונים של המחשב הנייד מפני תנאי הסביבה.

אריזות למחשבים

כאשר אין שימוש במחשבים ניידים או נייחים, מוטב להכניס אותם אל תוך אריזות. אתם לא חייבים לקנות אריזה מיוחדת למחשב שלכם. אריזות קרטון שמגיעות עם המחשב בעת קנייתו יכולות לעשות את העבודה.

מחשבים נייחים שאינם בשימוש יכולים להיכנס אל קופסאות קרטון שמגיעות איתם בקנייה, כדי לשמור על מצבם. קופסאות או אריזות עשויות קרטונים מונות יתרונות נוספים, כמו המשקל הקל של קרטונים, שמעניק נוחות בשימוש.

התנהגו בזהירות

מחשבים הם עסק עדין. בין אם אתם מנקים את המחשב שלכם ובין אם אתם שמים אותו באחת מיני אריזות קרטון שיש לכם, תנהגו בזהירות, על מנת לא ליצור נזק כלשהו במחשב שיצריך תיקון.

הימנעו מתיקונים

שימור של מחשבים בתוך קופסאות קרטון, אריזות קרטון או סתם אריזות כלשהן, יכול למנוע הצטברות גדולה של אבק ולכלוך. אבק ולכלוך יכולים לגרום לתקלות פנימיות במחשב, מה שיצריך אתכם לבקר במעבדות תיקונים, מהן תעדיפו להימנע.

השאר תגובה

Scroll to Top
צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?