הכירו כמה גאדג’טים למחשב שכל אחד צריך

אנחנו כנראה באמת אומת הסטארט-אפ, כי אין ספק שאחת האובססיות הלאומיות החזקות ביותר שלנו היא – הגאדג’ט. ישראלים פשוט משתגעים על מכשירונים קטנים, פתרונות טכנולוגיים והברקות יצירתיות שעושות את החיים שלנו הרבה יותר קלים.

כמובן שמלך הגאדג’טים הוא המחשב, המוצר הטכנולוגי המקצועי שמשמש את כולנו. בואו להתעדכן על המכשירים המבריקים ביותר שישנו לכם את זמן המסך.

כוחו של החפיץ

החפיץ – הרי הוא ה”גאד’גט” (לפי האקדמיה ללשון עברית) – נברא כדי להקל לנו את החיים, ובפרט את חיי העבודה. פעמים רבות מדובר בפטנט מדליק, מדויק ומבריק שמייתר לנו בעיות שלפעמים אפילו לא ידענו שאנחנו סובלים מהן.

אביזרים נלווים למחשב, כמו אוזניות חדשניות ומנטרלות סאונד, או מקלדת עשויה מקצף שזוכר את מבנה כף היד שלנו, יכולים לשנות את חווית המשתמש היומיומית שלנו, בין אם אנחנו מדברים על מחשבים ניידים או על מחשבים נייחים.

האינטרנט מפוצץ בהמצאות מגניבות במיוחד ורובן במחירים שווים מאוד. קצת סקר שוק ותנחתו על האביזרים שמתאימים במיוחד לכם. לא לשכוח לבדוק המלצות, ולשכלל את מחיר המשלוח! הנה כמה תחומים חזקים במיוחד.

הכל עבור הנוחות

גאדג’טים למחשב אמורים להנגיש עבורינו את חווית העבודה, או את חווית המשחק. למשל, עכבר גיימינג ארגונומי בעל משקל נוח ותגובתיות מדוייקת יכול לשפר משמעותית את היכולת שלנו לשלוט ולנצח בכל משחק שנבחר בו.

ובכלל, השוק מלא באפשרויות יצירתיות לעכברים לכל מטרה. ואם כבר מדברים על עכבר, פדים לעכבר נותרו זירה להמצאות מיוחדות, כמו פד עשוי נייר איכותי שאפשר לכתוב עליו מטלות שבועיות.

ישנם גאדג’טים למחשב נייד שמסייעים בשמירה על המחשב ונקיונו ואבטחתו בזמן הנשיאה. למשל – מטלית ניקוי יעיל לטיפול באבק ובלכלוך, או כפפת איבוק שמאפשרת צחצוח מקלדת בהעברת כף יד בלבד. מכשיר אפקטיבי נוסף הוא קיט שמגן על המחשב מפני מכות וזעזועים וכולל מגן מסך, כיסוי מקלדת, חיפוי למחשב או תיק גב מוגן במיוחד.

חדשני, נוח ואופנתי

מקלדות צבעוניות, זוהרות או כאלו המחליפות בקלילות בין שפות שונות הן עולם ומלואו, והן מרימות את האסתטיקה של המחשב כולו מגוש אפור להמצאה טכנולוגית עם סימן אישי.

עוד אפשרות לייחוד המחשב שלכם הוא הסטיקר. חברות שונות חתומות על עיצובים שונים, מגניבים ואסתטיים שיתנו לכם מרחב לבטא את האופי הייחודי שלכם.

לפעמים הגא’דגט מתאים לסביבת העבודה. למשל כיסא גיימינג שעוזר לשמור על גב חזק ויציב, חלקם עם תוספות טכנולוגיות מהנדסות את עמוד השדרה שלנו לכדי פוזיציה מיטבית. ישנם מקרנים ניידים המתחברים ללפ טופ ומאפשרים להקרין על הקיר תכנים באיכות של סרט קולנוע.

ואל תפסחו על הגאדג’טים הקטנים יותר, כמו כונן USD מעוצב או מנורת צילום מתכווננת, שיכולים להרים ולשמח כל יום עבודה.

השאר תגובה

Scroll to Top
צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?