מה חשוב לברר לפני שקונים מחשב נייד?

אם הגעתם לאתר שלנו אתם כנראה מעוניינים לרכוש מחשב נייד לנובו, או מחשב נייד hp או מחשב של חברה אחרת.יש 2 שאלות הכרחיות שאתם צריכים לענות עליהם על מנת שתוכל לקבל שירות/ייעוץ איכותי ולקבל תשובות לגבי איזה מחשב אתם צריכים.

שאלה ראשונה: מה התקציב?

אולי זה השאלה הכי חשובה, מה התקציב?

אתם כמובן לא צריכים לענות במדויק, אבל צריך לדעת בגדול מה התקציב. אנחנו יכולים לספק לכם מחשב משרדי ב1500 ₪ וגם ב2500 ₪ אנחנו יכולים לספק לכם מחשב לגרפיקה ב3500 ₪ וגם ב8000 ₪ אתם בטח שואלים את עצמכם למה לקנות מחשב משרדי ב-2500 ₪ אם אפשר לקנות ב1500 ₪, אז הסיבה מאוד פשוטה, גם שאתם הולכים למסעדה אתם לא קונים את האוכל הכי זול (אפילו שישביע אתכם) אלא מה שהכי יהיה לכם טעים.

יש גם אופציה של השכרת מחשבים.

גם שאתם קונים רכב אתם לא קונים את הכי זול (אפילו שהוא יכול לקחת אתכם ממקום למקום), אלא רכב שיהיה לכם גם נעים לנסוע בו, אבל עדיין יהיה בתקציב שהגדרתם לכם.

מחשב לא שונה מ-2 הדוגמאות האלה, גם כשקונים מחשב צריך לקחת בחשבון את הנוחות, הנוחות במחשב לא מתבטאת בטעם או במושבים, אבל כן במהירות העבודה ורמת הגימור, העיצוב, הטכנולוגיה, דוגמאות (שיהיה יותר ברור) מסך טאצ’, קורא טביעות אצבע, מסך מתהפך/מתקפל/2IN1, אפילו דיסק קשיח SSD, כל אלה יכולים לשפר את מהירות ונוחות העבודה אך כמובן יש לכך ביטוי במחיר של המחשב.

טוב חפרנו מספיק על השאלה הראשונה נעבור לשאלה השנייה.

כמובן אחרי שאנחנו יודעים סדר גודל של מחיר עכשיו אנחנו צריכים לדעת מה השימושים.

האופציה הראשונה היא שימוש ביתי או משרדי – מדובר על מחשבים שהדרישה היא אינטרנט סרטים ואופיס, אינטרנט הכוונה לכל מה שקשור לאינטרנט, מקריאת חדשות, דרך פייסבוק יוטיוב וכדומה. בד”כ הטווח יהיה בין מעבד i3-i5 עם זיכרון של 4-8 גיגה, משקל וגודל מסך תלוי במה שהלקוח מעדיף.

האופציה השנייה היא מחשב לגיימינג – אנשים (ילדים או מבוגרים) שמשחקים, האמת שלקוחות בקטגוריה הזאת בד”כ יודעים בדיוק מה הם רוצים. בד”כ הטווח יהיה בין מעבד i5-i7, עם זיכרון של 8-16 גיגה, הרחבה של כרטיס מסך בנפרד ודיסק קשיח SSD. יתכן שגםעכבר גיימינג ומקלדת גיימינג יהיו נחוצים.

והאופציה השלישית זה מחשבי עבודה – החל ממתכנתים שרוצים מחשב כסביבת עבודה, דרך גרפיקאים ואדריכלים, אלו צריכים מחשבים חזקים. בד”כ הטווח יהיה בין מעבד i5-i7, עם זיכרון של 8-16 גיגה, הרחבה של כרטיס מסך בנפרד ודיסק קשיח SSD.

אם נדע את התשובות ל-2 השאלות נוכל להציע לכם 2-3 מחשבים שיכולים להתאים לכם ותוכלו לבחור את המחשב שאתם רוצים.

רוצים להתאים מחשב נייד לצרכים שלכם, כזה שמצד אחד יספק את הדרישות שלכם ומצד שני לא תשלמו על משהו שאתם לא משתמשים, צרו קשר עם מרכז השירות שלנו בטלפון 079-9682600 ונציג שירות ישמח לסייע ולהמליץ לכם על מחשב שיתאים בדיוק בשבילכם – אצלנו נציגי שירות ומכירה הם אנשים בעלי רקע טכני רחב ויוכלו לסייע לכם בצורה מקצועית.

השאר תגובה

Scroll to Top
צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?