רוצים לקנות מחשב HP ולא סגורים על הדגם? המאמר הזה יעשה לכם סדר בדברים!

חברת HP, שבעבר נחשבה בראש ובראשונה לחברת המדפסות המובילה, לא שוקטת על השמרים. בתקופה זאת כבר ברור שהיא תפסה נתח שוק די גדול גם במחשבים. למעשה, קו המחשבים מתוצרתה רחב ביותר כך שאם אתם מחפשים פתרון חדש או מחשב נייד מחודש, אם אתם רוצים לקנות מחשב נייח או נייד, תתכוננו למגוון. לא סגורים על הדגם? מיד נעשה לכם סדר, מה טוב למי.

נייד או נייח, זו השאלה (הראשונה)

הדגמים של HP כל כך מגוונים, שלא נתיימר במאמר אחד לסקור את כולם. נציג כמה דגמים עיקריים אך נתחיל עם המלצה. דבר ראשון הגדירו האם אתם צריכים פתרון נייד או מחשב hp נייח. זו לא שאלה כל כך פשוטה כפי שנראה במבט ראשון. הרבה אנשים כיום מעדיפים לקנות דגם נייד, אשר ישמש אותם גם בבית וגם מחוצה לו, גם באוניברסיטה וגם בעבודה, גם בסלון וגם בחדר השינה (כי למה לא לצפות בתכנים, מכורבלים בשמיכה). אז אחרי שמסמנים וי על השאלה הזאת ובמידה ואתם לא מתלבטים כרגע בין השכרת מחשבים נייחים לבין רכישה, נמשיך עם סקירת הדגמים לכל המתלבטים והמתעניינים.

המחשב ללימודים, בית ספר ואוניברסיטה

מחשבים ללימודים זו קטגוריה חשובה ומרכזית בפני עצמה. אפשר לומר די בוודאות שסטודנטים או תלמידי בית ספר לא זקוקים למחשבים הכי חזקים שיש (גם אם כמובן יש יוצאים מן הכלל). לרוב, מחשב נייד hp שמיועד לסטודנטים צריך להיות יחסית קומפקטי ונוח, עם תג מחיר סביר ביותר. קטגוריות הדגמים שמכונה HP ENVY נחשבת לטובה מאוד לתלמידים ולסטודנטים. הדגם הקטן יותר מצויד במסך 13 אינצ’ בעוד ישנו גם הדגם הגדול ממנו, שמתהדר ב-17, לא פחות. לאור השימוש הרב כיום במחשב בלימודים מרחוק ובאפליקציות כגון זום, טוב לדעת כי בדגם זה ישנו פטנט חשוב, מתג שמכבה את מצלמת המסך מידית. כך יכולים להבטיח בקלות שלא מצלמים את המשתמש, בשל חוסר תשומת לב.

הדגם שתפור על הצרכים של הגיימר החובב

מדגמים שמתאימים לסטודנטים או לתלמידים, כגון מחשב נייד hp i5, אפשר לעבור לדגמים שמתאימים לחובבי המשחקים הלא הם הגיימרים. גיימרים אמיתיים יכולים לרכוש את אחד מהמחשבים הנייחים או דגמים נבחרים של ניידים, כגון מחשב נייד hp i7. על מנת להקל על ההבחנה, יצאו HP במיתוג מיוחד של מחשבים לחובבי המשחקים המושבעים – סדרת OMEN‏. בסדרה זו אפשר למצוא דגמים טובים מאוד עם מעבדים i7 או מפלצות של ביצועים עם מעבד i9. מחשבים כאלה הולכים נהדר עם כרטיסים גרפיים NVIDIA ו-64 ג’יגה בייט SDRAM. גם גרסאות ניידות טובות עשויות להתאים לכם, אם זה מה שאתם צריכים. כך למשל OMEN 15 או 17, עם דגמים שמגיעים עד לכושר עיבוד חזק לא פחות מזה של המחשבים הנייחים. שימו לב שגם כאן מדובר על פתרונות המשולבים עם כרטיסים גרפיים חזקים, רענון מסך מהיר במיוחד ואחסון מואץ.

הדגמים המתאימים לעולם העסקים

אחרי שהבהרנו איזה מחשב נייח או מחשב נייד לגיימינג יענה על צרכיו של חובב המשחקים, אפשר לעבור לדגם שמתאים לעולם העסקי. במציאות העסקית הנוכחית, אנשים מחפשים נייד עם סטייל, עיצוב מרהיב וכוח עבודה בלתי מתפשר. EliteBook שלHP אלה הדגמים שאנשי עסקים או בכירים צריכים. מדובר ממש בתחנות עבודה ניידות, שמשלבות עיצוב מרהיב עין, כלי אבטחה מובנים וחכמים.

עיצובו של מחשב מסדרה זאת דק במיוחד והוא עוצב בקווים נקיים ומודרניים. על מנת שניתן יהיה להשתמש בו בכל מקום, הוא מצויד במסך עם אפשרויות תצוגה שמתאימות את עצמן היטב לכל סביבה. אם מה שאתם צריכים זה מחשב קליל אבל מרשים, בעל גוף חזק ביותר ועמידות גבוהה אך גם ביצועים עסקיים טובים, אחד מהדגמים של EliteBook יהוו בחירה טבעית. רמת האבטחה שלהם מכסימלית והם מתאימים מאוד לשיחות ווידאו למטרות עבודה וליישומים עסקיים מגוונים. בדגמים מסוימים המסך משודרג והופך למסך מגע רב שימושי. בדור האחרון אפשר למצוא מסכים מגודל של 13 ועד 15.6 אינץ’ ומשקל של פחות מ-1.5 ק”ג בדגמים הפופולריים.

הכי חזקים, הכי ביצועיסטים – ממש בטופ

אז דיברנו על מחשבים שמתאימים לאנשי עסקים ומנהלים ועל כאלה שהולכים הכי טוב עם אוזניות גיימינג. כעת, נעבור לסדרת הדגל שמתאימה למי שצריך הכי הרבה ביצועים והכי הרבה כוח. אם אתם צריכים מחשב לא רק עם סטייל אלא עם נוכחות אמיתית וביצועים הכי גבוהים, הדגמים של סדרת Premium של HP יתאימו לכם כמו כפפה ליד. אלה הדגמים שתומכים בהגדרות הפרטיות המובנות הגבוהות ביותר, עם קורא טביעות אצבעות. המעבדים העוצמתיים ביותר ובשילוב ממשק עט דיגיטלי נוח לעבודה. זהו הפתרון שיכול להלום את צרכי האדריכלים ומעצבי הפנים, אנשים שעיצוב גרפי הוא האומנות והעבודה שלהם וכל מי שצריך מחשב עם יכולות שנמצאות בטופ.

השאר תגובה

Scroll to Top
צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?