איך לבחור מחשב לנובו שישרת אתכם נאמנה במשך 3 עד 5 שנים (או אפילו יותר)?

למרות שטכנולוגיית המחשבים מתקדמת במהירות, אין באמת סיבה לקנות כיום מחשב רק כדי להיווכח שהוא לא מתאים בעוד שנתיים או שלוש. למעשה, ניתן לבחור כיום בצורה חכמה את אחד ממחשבי לנובו האיכותיים כך שיוכל לשרת אתכם נאמנה כ-3 עד 5 שנים ואפילו יותר. לפני שנסביר איך עושים זאת נכון, קבלו טיפ מעניין וחסכוני. ניתן למצוא מחשבים מחודשים, במחירים מוזלים שנותנים ערך של מחשב חדש לחלוטין. נדגיש שלא מדובר על מוצר משומש אלא על מחשב שהוחזר על ידי הקונה בתוך זמן קצר מרגע הרכישה.

הגדירו אילו משתמשים אתם

לפני שתבחרו בין הדגמים השונים של מחשבים ניידים lenovo הגדירו אילו משתמשים אתם. אם אתם צריכים מחשב לגיימרים, זה דבר אחד. אם אתם צריכים מחשב לסטודנטים, זה דבר אחר לגמרי. זהו דגש חשוב, לא רק מכיוון שבאותה הזדמנות תוכלו לרכוש ציוד היקפי כגון עכבר לגיימרים אלא מפני שתרצו מחשב שימושי לפרק זמן סביר. ככל שתגדירו טוב יותר מה אתם צריכים לשנים הקרובות, כך תוכלו לקלוע היטב למטרה ולהצליח במשימה. אם אתם צריכים להשתמש בתוכנות “כבדות” או ביישומים שצריכים כוח עיבוד חזק, זיכרו לחפש את הדגם שיוכל לעמוד בכך ואף יותר.

מהו כוח העיבוד הנחוץ לכם?

קריטריון מאוד מרכזי לבחירת מחשב שישרת אתכם כמה שנים הוא הכוח של המעבד. המחשבים של לנובו שנמכרים כיום כוללים דגמים בעלי מעבד בסיסי לצד דגמים בעלי מעבד חזק מאוד, שמתאים למשחקי רשת כבדים וכן ליישומים גרפיים, עריכות ווידאו וכדומה. הביאו בחשבון שבשנים הקרובות יצוצו מעבדים חדישים יותר ומהירים יותר, כך שאם אתם רוצים פתרון שישרת אתכם לאורך זמן, לא בטוח שכדאי לבחור מעבד בסיסי ולא מעבר לכך. אם תרצו המלצה קונקרטית, הרי שבחירה מאוד טובה תהיה באמת מבין השנים הללו: מחשב נייד lenovo i5 או הדגם שמעליו, כלומר ה-i7.

מחשב במשקל קל

מאוד מרשים להיווכח עד כה שהצליחה לנובו להוציא לשוק מחשבים ניידים אטרקטיביים וקלי משקל. אך לא כל המחשבים קלים באותה המידה, ומה שנחשב לפני שנים למחשב הדק ביותר, כבר רחוק מלהיות הדבר הבא כיום. לכן, כאשר אתם מתלבטים בין מחשב נייד lenovo i7 או i5 או כל דגם אחר שזמין כיום, שימו דגש על המשקל. אם המחשב אמור לשמש אתכם בעיקר בבית ואם לא מרבים לשאת אותו אתכם, אפשר ללכת על פתרון יותר חסכוני, ולקחת אחד מהפחות קלילים. במידה וכעת או בשנים הקרובות ברור לכם שתצטרכו ניידות במלוא מובן המילה, אין ספק שקלילות היא אחד הקריטריונים החשובים ביותר. זה מה שיאפשר לכם ליהנות מהרכישה בעוד שנתיים ושלוש ויותר, לא פחות מאשר בשנה הקרובה.

לא חוסכים בסוללה

גדג’טים כמו אוזניות לנובו יהפכו את המחשב שלכם למאוד שימושי לצפייה בתכנים והאזנה, מבלי שיפריעו לכם ומבלי שתפריעו לאחרים.

אבל שימו לב שהמחשב עצמו ממש כמו אוזניות אלחוטיות לנובו לא חי מהאוויר. הוא חי מסוללות ולכן – זה דבר מאוד מרכזי בקניית מחשב לכמה שנים. עדיף לכם לבחור פתרון עם חיי סוללה טובים ומשביעי רצון. כדאי להזכיר שחלק מהדגמים שהם טובים מאוד בפני עצמה לוקים בעניין הזה וזה עלול מאוד להעיק. אם המחשב ישמש אתכם בעיקר בבית, זה לא עניין מאוד מהותי. יחד עם זאת, אם מדובר במחשב שנועד ללוות אתכם להיכן שאתם הולכים, סוללות חזקות יהפכו אותו לרכישה מוצלחת למשך לא מעט שנים. איכות הסוללה נמדדת בגדול על פי מספר התאים שלה. סוללה בעלת תאים רבים יעילה ויכולה לעבוד לפרק זמן ארוך יותר. בנוסף, שימו לב גם למאפיינים שלה ברמה הטכנית.

שלא יישבר לכם

אם תקחו שני מחשבים ניידים, למשל מחשבים ניידים i7 של לנובו לעומת מחשב כלשהו של חברה אחרת, תיווכו לדעת שהם עשויים להיראות דומים מאוד בחיצוניות שלהם. אבל מאחורי החיצוניות הדומה, המרכיבים שמהם עשוי המחשב עלולים להיות שונים למדי. רכישה מוצלחת של מחשב שמשמש למשך כמה שנים מחייבת אתכם לשים לב לעמידות שלו. פתרונות מוזלים מדי עלולים להיות מיוצרים מחלקים שעלולים להישבר, להיסדק או להיהרס כאשר המחשב מקבל מכה קלה או אם תיק המחשב נחבט בזמן שאתם ממהרים במקום עמוס בקהל. עמידות המחשב יכולה להימדד בחסינות שלו בפני מכה ישירה אך גם במרכיבים שיודעים לספוג זעזועים. אגב, מחשבים המצוידים בכונני SSD נחשבים למוצלחים מבחינה זו. אלה כוננים עמידים ביותר ביחס לאחרים.

במידה ואתם רוצים להתנסות במחשב לפני שאתם רוכשים אותו על מנת לוודא שבחרתם טוב, קבלו טיפ לסיום. השכרת מחשב נייד תאפשר לכם להתרשם מתוך התנסות בכל הפרמטרים השונים. חוץ מזה, אם שמעתם שמחשב חדש יושק בארץ בקרוב, השכרה תהיה פתרון טוב אם אתם רוצים להמתין עד שהדגם זה יהיה זמין לכם.

השאר תגובה

Scroll to Top
צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?