אביזרים מומלצים כדי לשמור על בטיחות המחשב הנייד החדש שלכם במצב כמו חדש

קניתם מחשב נייד? מזל טוב! כהשקעה יקרת ערך, חיוני לטפל במחשב החדש שלכם היטב ולשמור עליו במצב אופטימלי.

במאמר זה נכסה מגוון אביזרים שיעזרו לכם להגן על המחשב הנייד שלכם ולשמור עליו כמו חדש. מתיקים וקייסים למחשב נייד ועד כלי ניקוי, נדבר על הכל.

תיק או קייס למחשב נייד

אחד האביזרים הראשונים שכדאי להשקיע בהם הוא תיק או קייס איכותי למחשב נייד. אלה מספקים שכבת הגנה הכרחית מפני שריטות ומכות למחשב הנייד שלכם, מה שאופייני בעיקר לאנשים שנמצאים בדרכים עם המחשב שלהם (נוודים דיגיטליים, סטודנטים, אבל לא רק). תיק למחשב נייד שמעוצב ומתוכנן היטב יכלול תאים מרופדים וכמו כן גם כיסים לאביזרים נוספים כמו מטענים, עכבר ואוזניות.

לנשים המחפשות אפשרות מסוגננת ופונקציונלית, שקלו את תרמיל המחשב הנייד Everki ContemPRO Roll Top. תיק גב רב-תכליתי זה כולל עיצוב גליל המציע גמישות בגודל ובסגנון תוך מתן תא ייעודי ומרופד עבור מחשבים ניידים עד 15.6 אינץ’. עם עיצוב מלוטש, רצועות כתפיים נוחות וכיסים מרובים, התיק הזה הוא שילוב מושלם של אופנה ופונקציונליות.

עוד אפשרות שהיא גם מסוגננת ופונקציונלית במיוחד, הוא תיק למחשב נייד של המותג Chilla , אלו תיקים שבאיםם בגדלים שונים ומתאימים למחשבים ניידים בגדלים בין 13 אינץ’ ל- 15.6 אינץ’. העיצובים הם בוהמיים אורבניים שמאוד מזכירים את הנוף ואת האופי הפלרונטיני של תל אביב.

כיסוי למקלדת

כיסוי למקלדת הוא אביזר חיוני להגנה על המקלדת של המחשב הנייד שלכם מפני אבק, שאריות אוכל ומשקאות שעלולים להשפך על המקלדת (לעולם אל תשימו את כוס הקפה שלכם ליד המקלדת).

כיסויי הסיליקון הדקים הללו מתוכננים כך שישתלבו היטב על המקלדת שלכם, ויספקו מחסום מפני סכנות יומיומיות מבלי להשפיע על נוחות ההקלדה או מהירות ההקלדה. כיסויי מקלדת רבים ניתנים לניקוי בקלות, מה שהופך אותם לפתרון פרקטי לשמירה על ניקיון וסביבת הקלדה היגיינית. הקפידו לבחור כיסוי שתוכנן במיוחד עבור דגם המחשב הנייד שלכם כדי להבטיח התאמה טובה.

מגן מסך

המסך של המחשב הנייד שלכם פגיע לשריטות. מגן מסך הוא פתרון פשוט אך יעיל לשמירה על המסך שלכם מפני נזקים ובנוסף הם גם יכולים להקל כאשר יש בוהק מהמסך בעקבות שמש למשל. מגני המסך הדקים והשקופים הללו נצמדים למסך המחשב הנייד שלכם ויכולים להפחית באופן משמעותי בוהק, טביעות אצבעות ושריטות. חלק ממגני המסך מציעים אפילו סינון אור כחול, שיכול לעזור להפחית את העומס על העיניים שלכם במהלך שימוש ממושך.

משטח קירור

התחממות יתר עלולה להוביל לירידה בביצועים ואף לנזק לרכיבים הפנימיים של המחשב הנייד שלכם. משטח קירור הוא אביזר שנועד למנוע התחממות יתר על ידי איפשור אוורור וזרימת אוויר משופרת. משטחים אלו כוללים בדרך כלל מאווררים מובנים המסייעים בפיזור החום שנוצר מהמחשב הנייד שלכם במהלך השימוש. משטחי קירור רבים מציעות גם זוויות מתכווננות לשיפור ארגונומיה ונוחות משופרת בזמן העבודה.

כונן קשיח חיצוני או אחסון בענן

שמירה על גיבויים קבועים של הקבצים שלכם חיונית כדי להבטיח שלא תאבדו נתונים חשובים במקרה של תקלה במחשב הנייד (חס ושלום). כונן קשיח חיצוני או שירות אחסון ענן אמין יכולים לספק שקט נפשי על ידי שמירה על הנתונים שלכם. כוננים קשיחים חיצוניים הם התקני אחסון ניידים שמתחברים למחשב הנייד שלכם באמצעות USB, בעוד ששירותי אחסון בענן מאחסנים את הקבצים שלכם בצורה מאובטחת באינטרנט, ומאפשרים לכם לגשת אליהם מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט.

ערכת ניקוי

ניקוי קבוע הוא חיוני כדי לשמור על המחשב הנייד שלכם להיראות ולתפקד כמו חדש. ערכת ניקוי כוללת בדרך כלל מטלית מיקרופייבר ותמיסת ניקוי המיועדת לשימוש במכשירים אלקטרוניים. השתמש במטלית המיקרופייבר ובתמיסת הניקוי כדי לנקות בעדינות את המסך, המקלדת והמשטחים החיצוניים של המחשב הנייד שלכם. ניתן להשתמש באוויר דחוס כדי להסיר אבק ופסולת מאזורים שקשה להגיע אליהם כמו פתחי האוורור, היציאות והרווחים בין מקשי המקלדת. זכרו לכבות את המחשב הנייד ולנתק אותו מכל מקור מתח לפני הניקוי כדי למנוע נזק אפשרי.

מייצב מתח

עליות מתח עלולות לגרום לנזק חמור לרכיבים הפנימיים של המחשב הנייד שלכם. השקעה במגן נחשולי מתח יכולה לסייע בהגנה על המכשיר שלך מפני תנודות מתח ונחשולי מתח חשמלי. מכשירים אלה מגיעים בדרך כלל בצורה של פס חשמל עם מספר שקעים, המאפשרים לחבר את המחשב הנייד יחד עם מכשירים אחרים, כמו מטענים וציוד היקפי. חפשו מגן מתח עם דירוג ג’אול גבוה להגנה מרבית.

מארגני כבלים

כבלים יכולים להסתבך והתבלגן במהירות, מה שגורם לסביבת העבודה שלכם להיראות עמוסה ולא מאורגנת. מארגני כבלים מגיעים בצורות שונות, כגון תפסי כבלים, שרוולים וקשרי סקוטש, כדי לשמור על הכבלים שלכם מסודרים ושלא יסתבכו בינם לבין עצמם. על ידי שמירה על סביבת עבודה מסודרת, תוכלו להפחית את הסחות הדעת ולשפר את הפרודוקטיביות הכוללת שלכם.

לסיכום

השקעה באביזרים הנכונים יכולה להאריך משמעותית את תוחלת החיים של המחשב הנייד החדש שלכם ולשמור אותו במצב כמו חדש. מציוד מגן כמו תיקים למחשב נייד, כיסויי מקלדת ומגני מסך ועד לתוספות פונקציונליות כמו רפידות קירור ומגני מתח, האביזרים החיוניים הללו יכולים לספק שקט נפשי ולשפר את חוויית השימוש הכוללת במחשב הנייד שלכם.

השאר תגובה

Scroll to Top
צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?