בחירת ציוד היקפי למחשב – כל המוצרים המומלצים

עולם המחשבים והגיימינג כבר מזמן יצא מהמשבצת שהקצו לו, עבור עכברי המחשבים. משחקי המחשב כבשו את העולם כולו ומילדים ועד מבוגרים מבקשים להנות מחוויית המשחק המושלמת. בחירת המחשב שלכם תלויה במידה רבה במידת ההשקעה שלכם בציוד ההיקפי, שיהפוך אותה למשתלמת ביותר. במאמר זה ננסה להבין מה האפשרויות שלכם בבחירת הציוד ההיקפי האטרקטיבי ביותר.

הסביבה היא הכול

עבור אלו שלא מבינים לעומק, או אלו שעברו כמה עשורים טובים מאז קרעו את מסך המחשב, ניצבת בראש תמונה של חדר מחשב סטנדרטי- כיסא מחשב איכותי, מקלדת ועכבר, שולחן מחשב מעוצב ושני רמקולים מכל צד. אז לאלו נאמר- בוקר טוב! השנה היא כבר 2022, ולא צריך להתפשר על שום דבר בחדר המחשב האולטימטיבי. להיפך, עבור הגיימרים, חדר המחשב מוכרח להיות מתוכנן ומותאם בקפידה לצרכיהם, החל משולחן מחשב נוח דרך כיסא ומקלדת ארגונומיים. נעבור כאן על הציוד ההיקפי החשוב ביותר.

כיסא גיימינג

כאמור, לפני שנתחיל בכלל לשחק, חשוב לזכור קודם כל לשמור על בריאותנו. אין זה סוד שישיבה ממושכת בכיסא לא מותאם לגב שלנו תגרום לבעיות גב תחתון ולכאבים חוזרים. בעת משחק ממושך במחשב, יש להעניק תמיכה מלאה לגב כדי למנוע כאבי צוואר וגב שעלולים להיות מוקרנים גם לרגליים. לכן, אין להתפשר על כיסא גיימינג ארגונומי, הכולל כרית ראש מובנית, שלדת מתכת חזקה ומשענות יד מרופדות. לצד כיסא הגיימינג, יש להתאימו לשולחן מחשב הממוקם במרחב אידיאלי ובגובה הנכון מהכיסא. מחירו של כיסא גיימינג טוב מתחיל בכמה מאות שקלים, אך זוהי השקעה משתלמת והכרחית ביותר.

סאונד מושלם להעצמת החוויה

על מנת להפוך את חוויית הגיימינג לבלתי נשכחת, לא די רק ברמקולים למחשב ברמה הגבוהה ביותר. אוזניות גיימינג מעצימות את חווית המשחק, והן גם קריטיות לתקשורת טובה וברורה במידה ומשחקים עם חברים מרחוק. אוזניות גיימינג בעלת אטימות סאונד ורעשים חיצוניים ומבטיחים לכם הישאבות של ממש אל תוך המשחק. ניתן למצוא אוזניות חוטיות ואלחוטיות החל מ200 שקלים ויכולים להגיע עד אלפי שקלים, בהתאם לתקציב שלכם. כך לצד שולחן מחשב וכיסא ארגונומיים, תוכלו להשלים את החוויה ולהתמסר למשחק עם בחירת אוזניות הגיימינג המושלמות עבורכם.

רמקולים

רמקולים סטנדרטיים למחשב יכולים לעשות את העבודה אם מדובר בעבודה יומיומית על המחשב או בשמיעת מוזיקה. אך אם אתם מעוניינים בחוויה האיכותית ביותר, בטח בעולמות גיימינג הנשענים על עבודת סאונד מפוארת, חדה וריאליסטית. מומלץ למצוא רמקולים איכותיים. חשוב לזכור שהמחיר יהיה בהתאם לאיכות. אם תרצו להשקיע בצורה מקסימלית, רכישת מקרן קול או מערכת סראונד, הכוללת מספר רמקולים הניתנים לתלייה בפינות החדר, אמנם תדרוש תכנון אופרטיבי נכון של חדר הגיימינג, אך תהפוך את חווית המשחק לבלתי נשכחת.

לסיכום, אם כבר החלטתם להשקיע במחשב נייח או מחשב נייד חדש, ולצלול אל תוך עולמות הגיימינג, אל תתפשרו ורכשו את הציוד ההיקפי שישדרג משמעותית את השימוש במחשב. חשבו על הנוחות שלכם באמצעות מקלדת ארגונומית ידידותית לאצבעות, כיסא שתומך את הגב ואוזניות ורמקולים להעצמת חוויית הסאונד, ואתם בדרך להנאה שאין כמוה.

השאר תגובה

Scroll to Top
צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?