בחירת מכונת קפה מתאימה כמתנה לעובדי המשרד

קפה מציע יתרונות ניכרים לבריאות, הן הפיזית והן הנפשית. מסיבה זו אנשים מעדיפים לשתות כוס קפה בבוקר, לפני שהם יוצאים לעבודה. אם אתם רוצים שצוות העובדים שלכם יהיה עירני ופעיל בשעות העבודה, כדאי לשקול הצבת מכונת קפה במשרד.

אולי השנה, במקום להתלבט בכול מה שקשור למתנות לעובדים בראש השנה, תוכלו פשוט לקנות לצוות מתנה אחת שתגרום הנאה לכולם – מכונת קפה! אבל איזה סוג של מכונת קפה יתאים למשרד שלכם?

שלושה סוגים עיקריים של מכונת קפה

כדי לבחור במכונת הקפה המתאימה לכם, כדאי להכיר את שלושת הסוגים העיקריים:

– פולי קפה לכוס – מכונת קפה מסוג זה נוטה להיות היקרה ביותר, אבל היא משתלמת עבור אניני קפה המחפשים שליטה ואיכות. היתרון העיקרי של מכונה זו – היא מגיעה מצוידת במטחנה מובנית במכונת הקפה. כפי שהשם מרמז, מכונה זו מסוגלת להפיק את הקפה מהפולים בתוך מספר דקות, מה שמוביל לרעננות שאין לה תחרות.

– אספרסו – מכונת האספרסו נראית כמו גרסה מיניאטורית של מכונות האספרסו בבתי הקפה. בדומה למכונת פולי הקפה, היא שואבת את הטעם מגרעיני קפה טחונים, וצריך להדק אותם לפני שיהיו מוכנים למיצוי. זה עשוי לקחת קצת יותר זמן, אבל הליך הכנת הקפה הוא חווייתי יותר והתוצאות הטעימות הופכות את המאמץ לכדאי.

– תרמילי קפה (Pod) – מכונות אלה מספקות את קפה הבוקר המהיר והקל ביותר. המכונה מייצרת משקה לכוס אחת מפולים טחונים, אטומים בתוך תרמילים או קפסולות. מניחים את התרמיל בחריץ הייעודי, ואז מכסה המכונה נסגר וגורם לניקוב הקפסולה. המים נדחפים דרך הקפה, וישר אל הכוס. מכונות אלה לא מעניקות את אותה רמת שליטה על הקפה כמו הדגמים האחרים.

מהם היתרונות של מכונת קפה במשרד?

בחירה באחת ממכונות הקפה (כמו: Nescafe, Bialetti, Lavazza או Nespresso) כמתנה לעובדים, היא רעיון מצוין שמציע כמה יתרונות, וביניהם:

זו מתנה שמראה על אכפתיות

אחת הסיבות בגינן מכונת קפה היא מתנה נהדרת, היא בגלל שהיא מראה אכפתיות. הרי אתם יודעים עד כמה כוס קפה איכותי בבוקר, יכול להיות קריטי לעובדים שלכם. המשמעות של מכונת קפה במשרד היא:

– מי שיצא מהבית ברגע האחרון, לא צריך להצטער על שלא הספיק לשתות את הקפה שלו בבית.

– מי שעובר ליד בית קפה כדי להזמין לעצמו קפה איכותי, לא צריך להתעצבן בגלל התור הארוך.

– כל עובד מוזמן ליהנות מכוס קפה במשרד, לפני שהוא נרתם למשימה הממתינה לו.

קרוב לוודאי שהעובדים יעריכו מאוד את העובדה שאתם דואגים ומאפשרים להם לשתות את קפה הבוקר האיכותי שהם כל כך אוהבים, במשרד.

זו מתנה שמשפרת את מצב הרוח

השאיפה שלכם היא שבכול יום כשהעובדים מגיעים למשרד, הם יהיו במצב הרוח הטוב ביותר. מכונת קפה היא דרך שתבטיח שהם יהיו במיטבם לאורך שנים.

הוכח כי קפה מעלה את רמות מצב הרוח. וכך, כאשר העובד נהנה מכוס קפה בבוקר, ומצב רוחו מרומם, הבהירות הנפשית שלו תורמת ליעילות ולפרודוקטיביות בעבודה. למעשה, שתיית קפה איכותי בבוקר מרעננת ויכולה להגביר את המיקוד ואת התפוקה בעבודה.

הוכח גם שקפה מפחית את הסיכון לדיכאון. זה אומר שהעובדים שלכם מקבלים הזדמנות ליציבות נפשית רבה יותר, שתבוא לביטוי גם ברווחה הכללית שלהם.

זו מתנה שמעלה את המורל במשרד

בזכות מכונת הקפה שהצבתם במשרד, המורל ושביעות הרצון במשרד תעלה. העובדים ירגישו מוערכים, המורל יעלה וכך גם הרצון להיות מעורבים יותר בעבודה. ככול שהאמון של העובדים יגבר, כך הם יהיו להוטים יותר להגיע למשרד בכול בוקר.

השאר תגובה

Scroll to Top
צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?