מחשבים ניידים DELL על קצה המזלג

799px-Dell_Logoמעוניינים לרכוש מחשב נייד dell i5 או מחשב נייד dell i7 ולא יודעים מה ההבדל בין הגרסאות, לשירות הציבור:

לחברת DELL יש 4 סדרות עיקריות:

  1. Inspiron שנחשבת לסדרה הביתית -מחשבי דל אינספריון מהגרסה הביתית הם מחשבים זולים יותר משאר הגרסאות, החסרון שלהם זה שרוב רובם של המחשבים לא תומכים בתחנות עגינה, וכוללות וינדוס מגרסה ביתית, החומרה במחשבים האלה היא מצויינת ויכולים להריץ כל דרישה עבור משתמש ביתי, לסטודנטים ואף לשימוש ברמת המשרד, אופיס אינטרנט וכדומה.
  2. Vostro שנחשבת לסדרה חצי עסקית וחצי ביתית – בגרסת הווסטרו תמצאו מחשבים שמתאפיינים בחומרה חזקה ויציבה, עם מעט מהמאפיינים שיש במחשבי לטיטיוד (עוד שניה נגיע ללטיטיוד), כגון מקלדת מוארת, אך הם זולים ממחשבי לטיטיוד ורובם לא מתחברים לתחנות עגינה, מערכות ההפעלה בגרסה הזאת מגיעות גם בגרסת הפרו וגם בגרסה הביתית.
  3. Latitude שנחשבת לסדרה העסקית – גרסת לטיטיוד נחשבת לגרסה העסקית והמחשבים מגרסה זו מתאפיינים בחומרה יציבה מאוד, חזקה ובעלת מנגנון אבטחה מוגבר. בגרסה זו תמצאו מחשבים קלים, מחשבים בעלי מקלדת מאורת, מחשבים שמתחברים לתחנות עגינה, ומערכות הפעלה פרו, אלו כמובן היתרונות המתבקשים לאנשים שמשתמשים במחשב עסקי.
  4. Precision סדרת המקצוענים – סדרת המקצוענים משום שזוהי סדרה של מחשבים חזקים במיוחד אשר מסוגלים להריץ תוכנות ולבצע ביצועים בעומסים מאוד כבדים, בד”כ המחשבים האלו בשימוש מהנדסים, אדריכלים, גרפיקאים, עורכים וכדומה, זוהי גם סדרה מאוד יקרה המחשב הזול ביותר מהגרסה הזאת עולה יותר מ-4K ש”ח והיקר ביותר מגיע לכ-15K ש”ח.

מושגים:

  • וינדוס גרסת הום – מערכת הפעלה שהושמטו ממנה חלק מהפונקציונאליות, כגון, אפשרות להתחבר לדומיין, אפשרות להתחבר ב RDP ואפשרות להריץ IIS, גם אפשרויות האבטחה לא קיימות בגרסה הזאת, ולכן היא נחשבת לגרסה ביתית קלה יותר מגרסת הפרו, יחד עם זאת למשתמש הביתי אין צורך בפונקציות אלו.
  • וינדוס בגרסת פרו – מערכת הפעלה שיכולה להתחבר לעבודה בדומיין, יודעת להריץ IIS ויש אפשרות להתחבר אליה ב RDP, כמו כן, בגרסת וינדוס 10 המערכת מצויידת בתוכנת הצפנה של הקבצים, כך (שמי שמפעיל אותה – היא לא פועלת כברירת מחדל) יכול להנות מכך שבמקרה והמחשב האישי נגנב לא יהיה אפשרות לעיין בקבצים (לפרמט כן ניתן).
  • חשוב לציין – כל האמור במאמר הוא חלקי ויש עוד מידע רב שקצרה היריעה מלכתוב, לדוגמא בגרסת הום ניתן להתקין אפליקציה חיצונית שמספקת את שירותי ה RDP – ובכל מקרה שיש צורך יש להיוועץ על טכנאי מחשבים על היכולות או הדרישות של כל אחד אחת ולהתאים את המחשב/המערכת לדרישות.

רוצים להתאים מחשב נייד לצרכים שלכם, כזה שמצד אחד יספק את הדרישות שלכם ומצד שני לא תשלמו על משהו שאתם לא משתמשים, צרו קשר עם מרכז השירות שלנו בטלפון 03-6486191 ונציג ישמח לסייע ולהמליץ לכם על מחשב שיתאים בדיוק בשבילכם.

תודה צוות סופר פרייס

השאר תגובה

Scroll to Top
צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?