מדריך בחירת מחשב לעבודה עם תוכנות והדפסות מרובות

עבור מדפסות הזרקת דיו ביתיות, המחשב הטוב ביותר לשימוש הוא כזה שיש לו מאפיינים מאוד בסיסיים. אלא אם אתם עובדים בנפח עבודה גבוה מאוד, מחשבים נייחים וניידים סטנדרטיים אמורים לספקכם. עובדים בווליום עבודה גבוה? צריכים עצה לרכישת מחשב? המשיכו לקרוא.

אם אתם עובדים עם תוכנות גרפיקה כבדות, כמו למשל פוטושופ, המחשבים המתאימים ביותר למדפסות הזרקת דיו הם מחשבים ניידים ונייחים עם כרטיסים גרפיים ייעודיים. יש לבחון את הצרכים שלכם מהמחשב ומהמדפסת, תוך השמת דגש על כך מה שכרוך בקצב העבודה, סוגה ואופי משימות ההדפסה שלכם. אז רגע לפני שרוכשים מדפסת לייזר, טונר למדפסת או ציוד מסוג אחר, הנה כמה טיפים חשובים לפניכם.

באילו מצבים מחשב נייד יכול להיות הבחירה הנכונה?

ישנם סוגים רבים ושונים של מחשבים המתאימים למדפסות הזרקת דיו ביתיות. וכמו שכבר ציינו, סוג המחשב יהיה תלוי במה שאתם צריכים את המחשב עבורו. למשל, מחשב נייד יחסית סטנדרטי (בטווחי עלויות של כ-1,500 ש”ח – 3,500 ש”ח) הוא בחירה טובה אם אתם רוצים להדפיס תמונות, ברכות מעוצבות, מדבקות ומסמכים אחרים.

זוהי גם בחירה טובה אם אתם רוצים להשתמש במדפסת שלכם באופן אלחוטי מכל מקום בבית או במשרד. יש לציין, במקרים אלו אתם תצטרכו מדפסת אלחוטית. מצד שני, תוכלו גם לרכוש מדפסת לייזר עם טונר למדפסת מסוג איכותי. אבל קחו בחשבון שמדפסות אלו, בסטנדרט שלהן, הן מדפיסות בשחור לבן.

צריכים להדפיס מסמכים רבים? זו הסיבה שעדיף לכם מחשב נייח

מחשב שולחני הוא בחירה טובה אם אתם רוצים להדפיס מסמכים במהירויות גבוהות ולפרקי זמן ארוכים, ללא כל הפרעות של מעבד יחסית חלש (מה שקיים בניידים סטנדרטיים). אם כך, רגע לפני שרוכשים טונר למדפסת או מדפסת לייזר, חשוב לוודא כמה דברים. למשל, שיש לכם יציאת USB פנויה, מספיק זיכרון RAM לתפעול שוטף של מדפסות ותוכנות עריכת תמונות, יש לוודא שמערכת ההפעלה של המחשב תומכת בסוג המדפסת ועוד.

אם כל אלו אינם זמינים, או שמא המחשב ישן ולא תומך במדפסות ותוכנות שונות, בהחלט יהיה אפשר ורצוי לרכוש מחשב נייח חדש. בעלויות הרבה יותר נמוכות ממחשבים ניידים, תוכלו לרכוש מחשבים נייחים חזקים למדי, ככה שזה אכן משתלם.

טיפים לרכישת מחשב להדפסות (הזרקת דיו) ביתיות

כאשר עומדים בפני קניית מחשב המשמש בעיקר להדפסה ביתית, יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון. ראשית, עליכם להתחיל בלחשוב מה אתם רוצים שהמחשב בעיקר יעשה עבורכם. בתוך כך, המאפיינים שצריכים להיות במחשב המשמש בעיקר להדפסה ביתית (הזרקת דיו) כוללים, קודם כל, כונן קשיח גדול מספיק. זאת, כדי לאחסן את כל המידע הנדרש עבור פרויקטים שונים של הדפסה.

מעבר לכך, תמיד חשוב לוודא שיש למחשב מעבד מהיר מספיק, כמו גם יכולת להתחבר ולהסתנכרן עם מכשירים אחרים, באופן אלחוטי או דרך חיבור קווי. ולבסוף, יהיה חשוב לוודא שלמחשב יש מספיק זיכרון RAM כדי לאפשר למספר יישומים ותוכניות לפעול בו-זמנית ללא עיכובים או הקפאת\עצירת הדפסות באמצע.

השאר תגובה

Scroll to Top
צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?