מדיניות האיכות - חברת דיסקל

  • היא חברה מובילה בתחום שיווק מכירות ושרות של מערכות מחשוב וציוד נילווה .כמו כן החברה נותנת שרותי גיוס השמה ומיקור חוץ ופתרונות של משאבי אנוש לחברות לצורך תפעול מקצועי.
  • החברה רואה בשיפור רמת איכות המוצרים, השירות ועמידה בלוח-זמנים תנאי להצלחה עתידית
  • החברה שואפת להישאר כחברה מובילה בתחומה ע"י הצעת מוצרים ופתרונות ברמת איכות המייצגת אותה כמובילה בתחומה
  • מדיניות האיכות של החברה הוגדרה כדי להשיג מטרה עיקרית אחת – שביעות רצון מלאה של לקוחותיה
  • הנהלת החברה שואפת לשפר באופן מתמיד את מידת שביעות רצון הלקוחות מרמת איכות המוצרים, הפתרונות, השירות ועמידה בלוחות זמנים.
  • כל עובדי החברה מודעים ולוקחים חלק במאמץ בהשגת לקוחות מרוצים מאוד
    ההצלחה תושג באמצעות הקשבה לצורכי הלקוחות וביכולת החברה לספק להם:
    • פתרונות ומערכות ברמת איכות גבוהה ועפ"י דרישות הלקוח.
    • המערכות יעמדו בדרישות מחייבות, חוקתיים, תקנים ותקנות מחייבים.
    • איכות השירות: רמה מקצועית במענה לשאלות, אדיבות, מענה פניות בזמן קצר ובהתאם לציפיות הלקוח.
  • משאב אנושי הם בסיס להצלחת החברה והנהלת החברה רואה במשאב אנושי בסיס מהותי לצמיחה והצלחה עתידית.
  • שיפור הרמה המקצועית, הידע והכישורים של המשאב האנושי על-ידי השקעת משאבים ובהדרכות מקצועיות.
  • שימוש בתקן 9001 ISO וכן בתקנים הקשורים לפעילות החברה לצורך שיפור האיכות והביצוע, בדיקות איכות על-פי המוגדר בנהלי החברה.

בכבוד רב,
אבנר ברק
מנכ"ל החברה